Przetargi.pl
Dostawa odczynników do laboratorium analitycznego, zamkniętego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej

Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
  • Data zamieszczenia: 2020-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
    ul. Moniuszki 13
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
    REGON: 28024206800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do laboratorium analitycznego, zamkniętego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do laboratorium analitycznego, zamkniętego systemu pobierania krwi aspiracyjno- próżniowego z mikrometodą i dzierżawą 10 miejscowego analizatora do automatycznego odczytu OB oraz odczynników do pracowni immunologii transfuzjologicznej w podziale na zadania 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Odczynniki biochemiczne, materiały zużywalne do analizatora BM 100 1.2.2. Zadanie 2: Paski do moczu, kontrola oraz materiały zużywalne do analizatora BM URI 500 1.2.3. Zadanie 3: Zestawy aglutynacyjne i testy paskowe, płytkowe 1.2.4. Zadanie 4: Zestaw odczynników do koagulologii (na aparat K – 3002) 1.2.5. Zadanie 5: Analityka 1.2.6. Zadanie 6: Immunochemia aparat I-CHROMA READER 1.2.7. Zadanie 7: Zestaw odczynników do hematologii ( na aparat MYTHIC – 22 OT) 1.2.8. Zadanie 8: Zamknięty system do pobierania krwi aspiracyjno – próżniowego z mikrometodą i dzierżawą aparatu do odczytu OB. 1.2.9. Zadanie 9: Odczynniki do oznaczeń immunotransfuzjologicznych cz.1 1.2.10. Zadanie 10: Odczynniki do oznaczeń immunotransfuzjologicznych cz.2 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy. 1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki: 2.1.1. Zamawiający wymaga, by materiały kalibrujące do biochemii oraz materiały kontrolne spełniały wymóg spójności pomiarowej tj.: były odniesione do dostępnych materiałów oferujących wyższego rzędu (zgodnie z załącznikiem nr 1, część 1 punkt 3 Rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 11 stycznia 2011 w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro), co powinno być uwzględnione, zaznaczone w metrykach kalibracji/kontroli, 2.1.2. Zamawiający wymaga dostarczenia do oferowanych odczynników aplikacji, 2.1.3. Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników w dedykowanych butelkach do analizatora ( bez konieczności przelewania) 2.1.4. Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta odczynników iż oferowane odczynniki są kompatybilne z analizatorem, 2.1.5. Zamawiający wymaga zaoferowania przez okres umowy 2 bezpłatnych przeglądów autoryzowanego serwisu analizatora BM 100 firmy BioMaxima. 2.2. Dotyczy zadania 2:Warunki: 2.2.1. Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta analizatora iż oferowane odczynniki są kompatybilne z analizatorem, 2.2.2. Zamawiający wymaga zaoferowania przez okres umowy 2 bezpłatnych przeglądów autoryzowanego serwisu analizatora BM URI 500 firmy BioMaxima. 2.3. Dotyczy zadania 6:Warunki: 2.3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta odczynników iż oferowane odczynniki są kompatybilne z analizatorem, 2.3.2. Zamawiający wymaga zaoferowania przez okres umowy 2 bezpłatnych przeglądów autoryzowanego serwisu analizatora I-CHROMA READER firmy BODITECH MED INC. 2.4. Dotyczy zadania 7:Warunki: 2.4.1. Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta odczynników iż oferowane odczynniki są kompatybilne z analizatorem, 2.4.2. Zamawiający wymaga zaoferowania przez okres umowy 2 bezpłatnych przeglądów autoryzowanego serwisu analizatora MYTHIC – 22 OT firmy ORPHEE 2.5. Dotyczy zadania 8:Warunki: 2.5.1. Probówki plastikowe, z zakręcanym korkiem i naklejonymi etykietami: 2.5.1.1. gwarantują wytworzenie próżni tuż przed pobraniem lub zapewniają pobranie materiału przez odciągnięcie tłoka, 2.5.1.2. są wystandaryzowane i zapewniają pobranie właściwej ilości krwi, 2.5.1.3. zapewniają szybkie wykrzepianie krwi 2.5.1.4. poz. 10 budowa probówek ma gwarantować właściwe mieszanie 2.5.2. Cały asortyment przedstawiony w zadaniu musi pochodzić od jednego producenta 2.5.3. Dla każdej pozycji Zamawiający wymaga przedłożenia po 5 próbek, z wyjątkiem poz. 15 2.5.4. Dzierżawa 10 miejscowego analizatora do automatycznego odczytu OB na warunkach zgodnych z wzorem umowy dzierżawy ( Załącznik nr 8 siwz) oraz parametrach określonych w załączniku nr 2a siwz 2.6. Dotyczy zadania 9:Warunki: 2.6.1. Badanie grupy krwi w układzie ABO i RhD dla pacjentów (anty -A, anty -B, anty -DVI-, kontrola, badanie izoaglutynin grupowych na krwinkach Al, B). Mikrokarty żelowe wypełnione nawarstwionymi odczynnikami gotowymi do użycia. Podać nazwy klonów w każdej serii odczynników, 2.6.2. Potwierdzenie grupy krwi ABO, Rh D dla pacjentów ( anty -A, anty -B, anty -DVI-) Mikrokarty żelowe wypełnione odczynnikami z innych klonów, niż wymienione w pkt. 1 (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 2.6.3. Badanie przeglądowe przeciwciał pośrednim testem antyglobulinowym. Mikrokarty wypełnione surowicą antyglobulinową poliwalentną, 2.6.4. Próba zgodności pomiędzy biorcą a dawcą krwi - pośredni test antyglobulinowy 2.6.5. Potwierdzenie grupy krwi w układzie ABO i RhD dawców ( anty -A, anty -B, anty -DVI+), 2.6.6. Mikrokarty żelowe muszą być kompatybilne z posiadanym sprzętem :wirówką firmy Grifols, 2.6.7. Jeden zestawy 3 lub 4 krwinek wzorcowych ( gotowe do użycia ) do PTA LISS (dodatkowo z antygenem Cw), 2.6.8. Jeden zestaw 2 krwinek wzorcowych ( gotowe do użycia ) do grupy (Al, B), 2.6.9. Asortyment do badań będzie zamawiany telefonicznie , maiłem lub fax-em, zgodnie z zapotrzebowaniem. Zestawy krwinek wzorcowych ( poz. 7,8) będą zamawiane, zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem dostaw, 2.6.10. Termin ważności mikrokart żelowych, odczynników i materiałów pomocniczych minimum 12 miesięcy, krwinek wzorcowych minimum 4 tygodnie, 2.6.11. Certyfikaty CE na oferowane mikrokarty żelowe, odczynniki i materiały pomocnicze, krwinki wzorcowe, 2.6.12. Metodyka badań, ulotki odczynnikowe i mikrokartowe muszą być w języku polskim i należy je dołączyć do oferty przetargowej, 2.6.13. Możliwość walidowania i przeglądu wirówki do mikrokart 1 raz w roku przez czas trwania umowy przetargowej, 2.6.14. Wielkość opakowań powinna być dostosowana do ilości wykonywanych badań. W przypadku niedoszacowania ilości odczynników do ilości wykonywanych badań Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć brakujące odczynniki za darmo. Zamawiający uzurpuje sobie prawo do zamawiania większej ilości badań w przypadku zmian w rozporządzeniu Ministra Zdrowia, 2.7. Dotyczy zadania 10:Warunki: 2.7.1. Zestaw krwi kontrolnej do kontroli dziennej zestawu.- posiadający certyfikat CE 2.7.2. Asortyment do badań będzie zamawiany telefonicznie ,mailem lub fax-em, zgodnie z zapotrzebowaniem. Zestawy krwinek wzorcowych będą zamawiane, zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem dostaw 2.7.3. Termin ważności mikrokart żelowych, odczynników i materiałów pomocniczych minimum 12 miesięcy, krwinek wzorcowych minimum 4 tygodnie 2.8. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 (Laboratorium Analityczne, Apteka). 2.9. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy” 2.10. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy, wzór umowy na dzierżawę aparatu do mierzenia OB

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach