Przetargi.pl
Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, tj.: Zadanie 1: Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi z układu ABO Zadanie 2: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D z układu Rh Zadanie 3: odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu Rh, innych niż antygen D Zadanie 4: Papaina - odczynnik do badań serologicznych, standaryzowany Zadanie 5: Odczynniki monoklonalne i poliklonalne do oznaczania fenotypów z innych układów niż układ ABO, Rh

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3715810 , fax. 071 3281713
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu
    ul. Czerwonego Krzyża 5/9 5/9
    50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3715810, fax. 071 3281713
    REGON: 00029112100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, tj.: Zadanie 1: Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi z układu ABO Zadanie 2: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D z układu Rh Zadanie 3: odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu Rh, innych niż antygen D Zadanie 4: Papaina - odczynnik do badań serologicznych, standaryzowany Zadanie 5: Odczynniki monoklonalne i poliklonalne do oznaczania fenotypów z innych układów niż układ ABO, Rh
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, tj.: Zadanie 1: Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi z układu ABO Zadanie 2: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D z układu Rh Zadanie 3: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenów z układu Rh, innych niż antygen D Zadanie 4: Papaina - odczynnik do badań serologicznych, standaryzowany Zadanie 5: Odczynniki monoklonalne i poliklonalne do oznaczania fenotypów z innych układów niż układ ABO, Rh. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1.1 - 1.5. do SIWZ. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy - 12 miesięcy. 4. Termin ważności przedmiotu zamówienia: - dla zadania 1 -3 i zadania 5 wynosi minimum 12 miesięcy od daty dostawy; - dla zadania 4 wynosi minimum 10 miesięcy od daty dostawy; 5. Odczynnik musi posiadać opakowanie, które zawiera instrukcję stosowania w języku polskim. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego zamówiony pisemnie lub telefonicznie przedmiot umowy w terminie do 14 dni od daty pisemnego lub telefonicznego zamówienia. 7. Transport przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 13.30. 8. Dostawa będzie realizowana: - dla zadania 1-4: partiami 1 raz na kwartał, z tym, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo określania ilości i asortymentu w danej dostawie. - dla zadania 5: asortyment i ilość odczynników regulowane zamówieniem składanym pisemnie. 9. Termin płatności za każdą dostawę, wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336961006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie 1 - 290,00 PLN - zadanie 2 - 295,00 PLN - zadanie 3 - 990,00 PLN - zadanie 4 - 290,00 PLN - zadanie 5 - 780,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie lub oświadczenie wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - odrębnie dla każdego zadania. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2.1 - 2.5.) - odrębnie dla każdego zadania. 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3.1 - 3.5.) - odrębnie dla każdego zadania. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odrębnie dla każdego zadania. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. (Kopia polecenia przelewu - gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu, natomiast, gdy wadium jest wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o wybranej formie dokumentu wadialnego, który zostanie złożony w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego tj. w pokoju nr S.3.07 A do dnia 05.06.2009 r. do godz. 11:00) - odrębnie dla każdego zadania. 6. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4.1 - 4.5.). 7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5.1. - 5.5.). 8. Wypełniony formularz ofertowy cenowo-asortymentowy (wypełniony odrębnie dla każdego zadania - zał. 7.1. - 7.5.). 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki in vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04. Nr 93, poz. 896, ze zm.). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega; b) deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w art. 26, ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 04.. Nr 93, poz. 896, ze zm.). Jeżeli udział jednostki notyfikowanej nie dotyczy danego wyrobu, to należy złożyć, zamiast certyfikatu, stosowne oświadczenie. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oprócz dokumentu z poz.1). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach