Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA odczynników dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej SPSK4 wraz z dzierżawą modułu oraz dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych - 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA odczynników dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej SPSK4 wraz z dzierżawą modułu oraz dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych - 2 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (na Platformie Zakupowej) o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże/prześle Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem/ przesłaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. *)UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej - Zamawiający dopuszcza przesłanie takiego oświadczenia wraz z ofertą pod warunkiem, iż– po zapoznaniu się z informacją, którą Zamawiający udostępnił na Platformie Zakupowej Zamawiającego -Wykonawca dokona aktualizacji takiego oświadczenia w terminie 3 dni (w przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy) 27. Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty” 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do siwz); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. kosztorys wg kosztów dzierżawy dla obu zadań - Typ / model / rocznik i producent oferowanego modułu/aparatu - Wartość czynszu dzierżawnego*) netto i brutto dla modułu / każdego z analizatorów (odrębnie za cały okres dzierżawy tj. 24 miesiące oraz odnoszący się do zaproponowanych pojedynczych płatności tj. za okres miesiąca) Czynsz dzierżawny musi uwzględniać koszty napraw i serwisu, a także wszystkich innych usług związanych z dzierżawą modułu / aparatury np. koszt przeglądów serwisowych (w okresach wynikających z instrukcji używania), wartość części zamiennych, których zużycie następuje w wyniku rutynowej pracy modułu / aparatu, wartość kosztów robocizny i dojazdów pracowników serwisu. *) w przypadku modułu opisanego w zadaniu nr 1 lub analizatorów opisanych w zadaniu nr 2 dopuszcza się zamiast dzierżawy – przekazanie ich w formie użyczenia (zakres opieki serwisowej opisanej powyżej nie ulega zmianie); w takiej sytuacji nie należy wypełniać części b-c. w kosztorysie ofertowym a jedynie wskazać nazwę (model) użyczonego aparatu a także jego producenta Dla potrzeb porównania ofert należy w kosztorysie ofertowym przyjąć 24 miesięczną dzierżawę. b. dla zad. nr 1 i 2 - Kosztorys wg dostaw sukcesywnych- zawierający: a) Nazwę oferowanych odczynników / materiałów eksploatacyjnych, producenta, jeśli występuje: numer katalogowy, b) Ilość materiałów eksploatacyjnych ( odczynników, kaset, kalibratorów kontroli, płynów myjących, elektrod, kuwet, filtrów, papieru innego niż „ tradycyjny” papier biurowy formatu A4 itd.) potrzebnych do wykonania zaplanowanej ilości oznaczeń z uwzględnieniem trwałości odczynnika po otwarciu butelki oraz zakładanej systematycznej częstotliwości wykonywania oznaczeń c) Cenę jednostkową netto opakowania ( najmniejszej dostępnej jednostki) d) Stawkę podatku VAT (%) e) Wielkość opakowań i ilość pełnych opakowań wszystkich asortymentów potrzebnych do prawidłowej pracy modułu / analizatorów, jeżeli wielkość opakowania jednostkowego nie odpowiada w pełni zapotrzebowaniu Zamawiającego na ilość oznaczeń – Wykonawca dokona zaokrąglenia ilości f) Wartość netto i brutto poszczególnych pozycji g) Wartość netto i brutto zamówienia ogółem 4) Dla zadania nr 2-wypełnione tabele parametrów technicznych (granicznych i oceny jakościowej) stosownie do treści załącznika do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną „ Parametry oferowane przez Wykonawcę” gdzie należy wpisać cechę parametru *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa pasków do glukometrów wraz z dzierżawą glukometrów oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2020-12-22 - DOSTAWA mikrokuwet i innego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
Dodano: 2020-08-13 - Dostawa sprzętu dla Zakładu Radiologii – elementy wymienialne do strzykawki automatycznej Bracco CT-Express, kaniule, spirale embolizacyjne.
Dodano: 2018-11-27 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i smoczków
Dodano: 2018-10-03 - dostawa mikrokuwet i innego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów do wizualizacji i hybrydyzacji wraz z dzierżawą modułu dla Pracowni Histopatologicznej
Dodano: 2018-06-07 - DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ INNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO - 4 zadania
Dodano: 2017-07-27 - DOSTAWA PASKÓW DO GLUKOMETRÓW,MIKROKUWET ORAZ INNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO - 6 zadań
Dodano: 2017-06-19 - DOSTAWA PASKÓW DO GLUKOMETRÓW,MIKROKUWET ORAZ INNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO - 6 zadań
Dodano: 2017-04-20