Przetargi.pl
DOSTAWA odczynników dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej SPSK4 wraz z dzierżawą modułu oraz dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych - 2 zadania

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA odczynników dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej SPSK4 wraz z dzierżawą modułu oraz dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA odczynników dla potrzeb Pracowni Histopatologicznej SPSK4 wraz z dzierżawą modułu oraz dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych - 2 zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (na Platformie Zakupowej) o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże/prześle Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem/ przesłaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji. *)UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej - Zamawiający dopuszcza przesłanie takiego oświadczenia wraz z ofertą pod warunkiem, iż– po zapoznaniu się z informacją, którą Zamawiający udostępnił na Platformie Zakupowej Zamawiającego -Wykonawca dokona aktualizacji takiego oświadczenia w terminie 3 dni (w przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy) 27. Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty” 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do siwz); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. kosztorys wg kosztów dzierżawy dla obu zadań - Typ / model / rocznik i producent oferowanego modułu/aparatu - Wartość czynszu dzierżawnego*) netto i brutto dla modułu / każdego z analizatorów (odrębnie za cały okres dzierżawy tj. 24 miesiące oraz odnoszący się do zaproponowanych pojedynczych płatności tj. za okres miesiąca) Czynsz dzierżawny musi uwzględniać koszty napraw i serwisu, a także wszystkich innych usług związanych z dzierżawą modułu / aparatury np. koszt przeglądów serwisowych (w okresach wynikających z instrukcji używania), wartość części zamiennych, których zużycie następuje w wyniku rutynowej pracy modułu / aparatu, wartość kosztów robocizny i dojazdów pracowników serwisu. *) w przypadku modułu opisanego w zadaniu nr 1 lub analizatorów opisanych w zadaniu nr 2 dopuszcza się zamiast dzierżawy – przekazanie ich w formie użyczenia (zakres opieki serwisowej opisanej powyżej nie ulega zmianie); w takiej sytuacji nie należy wypełniać części b-c. w kosztorysie ofertowym a jedynie wskazać nazwę (model) użyczonego aparatu a także jego producenta Dla potrzeb porównania ofert należy w kosztorysie ofertowym przyjąć 24 miesięczną dzierżawę. b. dla zad. nr 1 i 2 - Kosztorys wg dostaw sukcesywnych- zawierający: a) Nazwę oferowanych odczynników / materiałów eksploatacyjnych, producenta, jeśli występuje: numer katalogowy, b) Ilość materiałów eksploatacyjnych ( odczynników, kaset, kalibratorów kontroli, płynów myjących, elektrod, kuwet, filtrów, papieru innego niż „ tradycyjny” papier biurowy formatu A4 itd.) potrzebnych do wykonania zaplanowanej ilości oznaczeń z uwzględnieniem trwałości odczynnika po otwarciu butelki oraz zakładanej systematycznej częstotliwości wykonywania oznaczeń c) Cenę jednostkową netto opakowania ( najmniejszej dostępnej jednostki) d) Stawkę podatku VAT (%) e) Wielkość opakowań i ilość pełnych opakowań wszystkich asortymentów potrzebnych do prawidłowej pracy modułu / analizatorów, jeżeli wielkość opakowania jednostkowego nie odpowiada w pełni zapotrzebowaniu Zamawiającego na ilość oznaczeń – Wykonawca dokona zaokrąglenia ilości f) Wartość netto i brutto poszczególnych pozycji g) Wartość netto i brutto zamówienia ogółem 4) Dla zadania nr 2-wypełnione tabele parametrów technicznych (granicznych i oceny jakościowej) stosownie do treści załącznika do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną „ Parametry oferowane przez Wykonawcę” gdzie należy wpisać cechę parametru *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach