Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DIAGNOSTYCZNYCH (3 PAKIETY)

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Przybyszewskiego 49 49
    60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
    REGON: 00028883400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DIAGNOSTYCZNYCH (3 PAKIETY)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DIAGNOSTYCZNYCH (3 PAKIETY) Pakiet 1 Odczynniki dla Pracowni Chorób Pęcherzowych i Kolagenoz Pakiet nr 2 Zamówienie roczne na odczynniki do badań immunologicznych dla Kliniki Dermatologii Pakiet 3 Odczynniki dla Pracowni Mikologii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadają wiedzę i doświadczenie c. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz oświadczeń według zasady spełnia-nie spełnia na druku ZP-17.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej a chcących uzyskać zamówienie oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2ustawy. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów - w celu identyfikacji wykonawcy składającego ofertę C. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania D. Dla wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: - W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, - W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty. Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na odczynniki do diagnostyki In vitro Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane przez niego odczynniki są do zastosowań In vitro. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż zaoferowane produkty nie są wyrobami medycznymi. E. Opisy przedmiotu zamówienia lub Katalogi lub ulotki lub fotografie zawierające dane szczegółowe zaproponowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego. F. Oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyk odczynników. Zastrzegamy sobie prawo żądania udostępnienia ich w każdym momencie po złożeniu ofert oraz po podpisaniu umowy. G. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia-nie spełnia na druku ZP-17.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach