Przetargi.pl
Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, odważek, materiałów odniesienia, środków odkażających oraz środków do mycia szkła laboratoryjnego

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 30-965 Kraków, ul. Józefa Brodowicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 931 000 , fax. 122 931 090
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Józefa Brodowicza 13
    30-965 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 931 000, fax. 122 931 090
    REGON: 59728000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, odważek, materiałów odniesienia, środków odkażających oraz środków do mycia szkła laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, wzorców, odważek, materiałów odniesienia, środków odkażających oraz środków do mycia szkła laboratoryjnego obejmująca: W części 1 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do oznaczeń mikrobiologicznych i serologicznych. W części 2 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do analiz wykonywanych metodami chemii klasycznej – badanie pasz. W części 3 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do analiz wykonywanych metodami chemii klasycznej – badanie żywności. W części 4 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do analiz wykonywanych metodami chemii instrumentalnej. W części 5 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do AAS W części 6 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do HPLC W części 7 zamówienia dostawę odczynników chemicznych do LC/MS W części 8 zamówienia dostawę wzorców analitycznych do oznaczeń w żywności W części 9 zamówienia dostawę wzorców do AAS W części 10 zamówienia dostawę wzorców kokcydiostatyków W części 11 zamówienia dostawę wzorców toksyn W części 12 dostawę wzorców mykotoksyn W części 13 zamówienia dostawę wzorców pH W części 14 zamówienia dostawę wzorca WWA W części 15 zamówienia dostawę odważek analitycznych i roztworów mianowanych W części 16 zamówienia dostawę certyfikowanych materiałów odniesienia W części 17 zamówienia dostawę certyfikowanego materiału odniesienia do badania mykotoksyn W części 18 zamówienia dostawę modyfikatorów matrycy do AAS i kuwety grafitowej W części 19 zamówienia dostawę odczynników chemicznych używanych w diagnostyce wścieklizny metodą hodowli komórek neuroblastomy W części 20 zamówienia dostawę odczynników do wytwarzania specyficznej atmosfery do wzrostu drobnoustrojów W części 21 zamówienia dostawę środków do neutralizacji kwasów i zasad oraz absorbentów do tłustych i agresywnych cieczy W części 22 zamówienia dostawę środków odkażających W części 23 zamówienia dostawę środka silnie dezynfekującego W części 24 zamówienia dostawę środków do mycia szkła w zmywarkach laboratoryjnych oraz ręcznie Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki wykonania zamówienia dla wszystkich części: 1. Transport odczynników: • transport musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta, szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. • w przypadku części 19 transport obejmuje: 6 dostaw w suchym lodzie, 6 dostaw za transport podłoża. 2. Wymagany okres gwarancji (termin ważności): • dla części: 1 (pozycje: 2-9,11, 13-29) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 1 (pozycje: 1, 10, 12) – minimum 24 miesiące od daty dostawy. • dla części: 2 – minimum 24 miesiące od daty dostawy. • dla części: 3 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 4 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 5 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 6 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 7 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 8 (pozycje: 1, 2, 3, 5) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 8 (pozycja: 4) – minimum 6 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 9 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 10 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części:11 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 12 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 13 – minimum 6 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 14 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 15 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 16 (pozycje: 1-3) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 16 (pozycje: 4-6) – minimum 6 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 17 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 18 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 19 (pozycja 1) – minimum 30 dni od daty dostawy. • dla części: 19 (pozycje 2, 5) – minimum 3 miesiące od daty dostawy. • dla części: 19 (pozycje 3) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 19 (pozycje 4) – minimum 6 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 20 (pozycje 1, 4, 5) – minimum 12 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 20 (pozycje 2, 3) – minimum 18 miesięcy od daty dostawy. • dla części: 21 – minimum 24 miesięcy od daty dostawy. • Dla części 22 i 24 – minimum 12 miesięcy od daty dostawy • Dla części 23 – minimum 24 miesiące od daty dostawy 3. Wymagane świadectwa dla każdej partii odczynników: • świadectwo kontroli jakości (dotyczy części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 18, 20), • świadectwo certyfikowanego materiału odniesienia (dotyczy części: 16, 17), • świadectwo wzorca analitycznego zawierające wartość certyfikowaną + niepewność (dotyczy części: 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15). Certyfikaty wzorców winny spełniać wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02oraz dokumentu PCA DA-06 wyd.7 z dnia 2020-05-25 (lub równoważnych) • karta charakterystyki preparatu ( dotyczy części 22,23,24 ) 4. Dokumenty wymienione w punkcie 3: • muszą być dostarczone w formie papierowej łącznie z towarem (dotyczy części 1-18, 20), • muszą być dostarczone w formie elektronicznej (dotyczy części 19). 5. Jednorazowo należy dostarczyć aktualną kartę charakterystyki preparatu, w przypadku jej zmiany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uaktualnioną wersję. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych opakowań szklanych oraz z tworzywa na własny koszt. 7. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów i przeznaczenia. 8. Odczynniki muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta. Nie dopuszcza się odczynników przesypywanych. Etykieta na opakowaniu powinna być zgodna z CLP (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (WE) nr 1272/2008) i zawierać min: nazwę produktu, czystość, numer katalogowy, numer serii, masa (objętość) substancji, zwroty "R" wskazujące rodzaj zagrożenia oraz zwroty "S" wskazujące środki ostrożności lub określenia dotyczące prawidłowego postępowania z niebezpieczną substancją chemiczną, piktogramy ostrzegawcze wskazujące rodzaj zagrożenia, datę produkcji. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) – załącznik nr 3 a-ż do SIWZ – w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach