Przetargi.pl
Dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w Warszawie - 34/2013/PN/INŻ-SAP

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników chemicznych i wyposażenia laboratoryjnego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w Warszawie - 34/2013/PN/INŻ-SAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia): 1) Zadanie nr 1 - Środki odkażające - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.1 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 - Odczynniki laboratoryjne I - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.2 do SIWZ. 3) Zadanie nr 3 - Odczynniki laboratoryjne II - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.3 do SIWZ. 4) Zadanie nr 4 - Odczynniki laboratoryjne III - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.4 do SIWZ. 5) Zadanie nr 5 - Odczynniki laboratoryjne IV - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.5 do SIWZ. 6) Zadania nr 6 - Odczynniki chemiczne I - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.6 do SIWZ. 7) Zadania nr 7 - Odczynniki chemiczne II - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.7 do SIWZ. 8) Zadania nr 8 - Odczynniki chemiczne III - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.8 do SIWZ. 9) Zadanie nr 9 - Taśmy- szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.9 do SIWZ. 10) Zadanie nr 10 - Końcówki pipet - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.10 do SIWZ. 11) Zadanie nr 11 - Materiały medyczne I - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.11 do SIWZ. 12) Zadanie nr 12 - Materiały medyczne II - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.12 do SIWZ. 13) Zadanie nr 13 - Worki i torby - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.13 do SIWZ. 14) Zadanie nr 14 - Ręczniki papierowe - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.14 do SIWZ. 15) Zadanie nr 15 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.15 do SIWZ. 16) Zadanie nr 16 - Baterie - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.16 do SIWZ. 17) Zadanie nr 17 - Folia lub taśmy korekcyjne - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.17 do SIWZ. 18) Zadanie nr 18 - Farby - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.18 do SIWZ. 19) Zadania nr 19 - Sprzęt laboratoryjny I - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.19 do SIWZ. 20) Zadanie nr 20 - Świetlówki i lampy - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.20 do SIWZ. 21) Zadanie nr 21 - Sprzęt kuchenny, agd i art. Domowe - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.21 do SIWZ. 22) Zadanie nr 22 - Materiały medyczne III - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.22 do SIWZ. 23) Zadanie nr 23 - Odzież branżowa - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.23 do SIWZ. 24) Zadania nr 24 - Sprzęt laboratoryjny II - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.24 do SIWZ. 25) Zadanie nr 25 - Stacje pogodowe - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.25 do SIWZ. 26) Zadanie nr 26 - Butle - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.26 do SIWZ. 27) Zadanie nr 27 - Pojemniki do przechowywania - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.27 do SIWZ. 28) Zadanie nr 28 - Krzesła - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.28 do SIWZ. 29) Zadanie nr 29 - Schodki składane - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.29 do SIWZ. 30) Zadanie nr 30 - Elektroniczne wagi techniczne - szczegółowy opis w Załączniku Nr 1a). ark.30 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach