Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7131048, 7131434 , fax. 075 7131754
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
Miłków 300 300
58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 075 7131048, 7131434, fax. 075 7131754
REGON: 23029624100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników chemicznych dla pracowni Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych do Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dodatkowe realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dodatkowe realizacji zamówienia. 1. Wszystkie dostarczane w ramach realizacji niniejszego zamówienia odczynniki muszą posiadać aktualny termin ważności do użycia. 2. Wraz z dostawą odczynników należy złożyć ich Świadectwa kontroli jakości. 3. Wraz z dostawą odczynników należy złożyć ich Karty charakterystyk Substancji Niebezpiecznych lub adekwatne dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzającego spełnianie w/w warunków. Druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336963008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez niego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt III.1 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy [druk oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ]. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wzorców chemicznych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników chemicznych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych. Postępowanie Nr WCH.2420.17.2016.HS
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wzorców chemicznych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa związków chemicznych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o. (nr sprawy FZ.271.36.2016.D.PN)
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa odczynników chemicznych. WIWzp.272.04.2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa wzorców chemicznych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa odczynników chemicznych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu.
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa odczynników do badań chemicznych. WIWzp.272.02.2016
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa pakietów DNA oraz pakietów kryminalistycznych do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym
Dodano: 2016-02-23