Przetargi.pl
Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą aparatury

Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 7164161, 7174129 , fax. 0-42 7174129
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu
    ul. Łęczycka
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0-42 7164161, 7174129, fax. 0-42 7174129
    REGON: 47087175900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnie.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą aparatury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników biochemicznych oraz kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 2. Dla wykonywania przez Zamawiającego badań, o których mowa w pkt 1, Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu niezbędną aparaturę, na warunkach dzierżawy określonych umową wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Dostawa odczynników oraz aparatury odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 2 do SIWZ formularz cenowy, Załącznik nr 3 do SIWZ parametry jakościowo – techniczne, Załączniki nr 7 Istotne postanowienia umowy dostawy oraz Załącznik nr 8 Istotne postanowienia umowy dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. UWAGA! Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SIWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 7. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 8. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, którą stanowi Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): 1) Oświadczenia o których mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 1 SIWZ; 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ. 5) oświadczenie, że oferowane produkty dopuszczone są do obrotu zgodnie z ich klasyfikacją i spełniają wymogi ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 175) (patrz: Druk OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ, pkt 8), 6) wypełniony druk Załącznik nr 2 – formularz cenowy – na potwierdzenie, że oferowane dostawy zgodne są z opisem przedmiotu zamówienia; 7) wypełniony druk Załącznik nr 3 – parametry jakościowo-techniczne – na potwierdzenie, że oferowane dostawy zgodne są z opisem przedmiotu zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach