Przetargi.pl
Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego

Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka 47
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304 , fax. 041 3451847
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej
    ul. Grunwaldzka 47 47
    25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, fax. 041 3451847
    REGON: 00029697000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wszon.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odczynników, artykułów diagnostycznych oraz materiałów kontrolnych i zużywalnych do laboratorium szpitalnego zamawiającego w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub umów. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 zadaniach częściowych. Każda część zamówienia określona jest mianem PAKIET, który został oznaczony w dokumentacji jako pakiet od nr 1 do nr 3: PAKIET nr 1 - Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, płynów myjących, filtrów wymiennych do stacji uzdatniania wody HP5HQ, materiałów zużywalnych do analizatora RX DAYTONA firmy FURNO ELECTRIC CO LTD.RANDOX ; PAKIET nr 2 -Dostawa pasków odczynnikowych do analizy moczu wraz z ciekłym materiałem kontrolnym na dwóch poziomach normalnym i patologicznym do aparatu DIRUI model H-500, PAKIET nr 3 -Dostawa odczynników do pracy manualnej. Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres dostaw w poszczególnych rodzajach asortymentu określają załączniki nr 1 -3 do specyfikacji (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń (zasada spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składając ofertę winien do niej dołączyć: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z mocy art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - zał.nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt. 1,2,3, składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 188, poz.1155). Inne dokumenty wymagane od Wykonawców składające się na ofertę: 1. wypełnione formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 1 - 3 do SIWZ; 2. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ - warunki graniczne dla pasków do aparatu DIRUI H-500; 3. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ; 4. oświadczenie wykonawcy o podwykonawcach, czyli wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy ewentualnie podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ; 5. deklaracje zgodności CE dla przedmiotu zamówienia lub certyfikat CE oraz wpisy lub zgłoszenia do rejestru Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,jeżeli Ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r. tego wymaga. 6. karty charakterystyki w języku polskim dla każdego zaoferowanego odczynnika do pracy manualnej /przy pierwszej dostawie odczynników/. W/w dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie złożone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wszon.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach