Przetargi.pl
Dostawa: Odczynniki laboratoryjne, związki chemiczne, alkohole, testy narkotyczne.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Leśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (023) 6972653 , fax. (023) 6972653
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 1 1
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (023) 6972653, fax. (023) 6972653
    REGON: 00031017200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: Odczynniki laboratoryjne, związki chemiczne, alkohole, testy narkotyczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników wg poniższego zestawienia: Zadanie nr 1 - Odczynniki do analizatora jonoselektywnego EASY-LYTE - MEDICA Zadanie nr 2 - Związki chemiczne do pracowni histopatologicznej Aceton cz.d.a. Zadanie nr 3 - Związki chemiczne do pracowni histopatologicznej Ksylen cz.d.a. Zadanie nr 4 - Związki chemiczne do pracowni histopatologicznej Parafina w pastylkach Zadanie nr 5 - Związki chemiczne do pracowni histopatologicznej Alkohol etylowy 96% z dodatkiem acetonu i glikolu propylenowego Zadanie nr 6 - Związki chemiczne do pracowni histopatologicznej Kwas solny Zadanie nr 7 - Odczynniki biochemiczne do metod manualnych EPOLL-20 Zadanie nr 8 - Alkohole Zadanie nr 9 - Testy narkotyczne płytkowe Dokładny wykaz wymaganych odczynników zawarto w załączniku nr 1 do oferty siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( z późn. zm.) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 1.4 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.5 dokumenty potwierdzające posiadanie znaku zgodności CE 1.6 oświadczenie, że - zaproponowane odczynniki są zgodne z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 98/79/EC - zaproponowane odczynniki spełniają wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) 1.7. karty charakterystyki - po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą (należy dołączyć oświadczenie) 1.8 instrukcje w języku polskim - dotyczy zadania nr 7 1.9 aplikacje do aparatu Epoll 20 z uwzględnieniem następujących długości fal: 340, 405, 500, 510, 520, 540, 550, 560, 630 - dotyczy zadania nr 7 1.10 kompleksowość oferty - koordynacja odczynników, kalibratorów i kontroli - należy dołączyć oświadczenie (dotyczy zadania nr 7) 1.11 gwarancja wysokiej jakości odczynników - należy dołączyć oświadczenie (dotyczy zadania nr 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 87 poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach