Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
- Data zamieszczenia: 2011-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
ul. Grunwaldzka 19A 19A
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6429800, fax. 089 6429817 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oczyszczalni ścieków dla SOSW w Szymanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg nieograniczony; numer sprawy TI.272.2.2.8.2011 na zadanie pn.: Dostawa oczyszczalni ścieków dla SOSW w Szymanowie. Zakres szczegółowy zadania obejmuje usługę na dostawę materiałów i urządzeń do oczyszczalni ścieków na potrzeby SOSW w Szymanowie oraz jej rozruch (załącznik 6 oraz dokumentacja techniczna i projektowa oczyszczalni ścieków) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429123005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3200 zł. (słownie: trzy tysiące dwieście złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.ostroda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną