Przetargi.pl
Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-10/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego i ochronnego dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Dostawa obuwia odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław 4) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 – u. Dokerska 5, Wrocław 6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław 9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław 10) Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław 11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław 12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław 13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław 14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław 15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław 2.3.Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę: 2.3.1.Obuwia zamiennego (damskiego) w ilości 368 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. opiekun/pielęgniarka, intendent, kucharz, praczka, sprzątaczka-salowa, kierownik żłobka/z-ca kierownika żłobka, dietetyk. Wszystkie elementy buta stykające się ze stopą wykonane z naturalnej skóry (wyściółka i cholewka). Palce kryte. Pasek na piętę. Cholewka z perforacją min. ϕ 3 mm. Możliwość regulacji tęgości cholewki. Spody miskowe z dodatkowym szyciem wzmacniającym wokół podeszwy. Miękka, elastyczna podeszwa antypoślizgowa poddająca się przy kucaniu podczas pracy z dziećmi z pełnym profilem ortopedycznym. Miękka wysiółka pokryta skórą w miejscu styku stopy. Kolor biały. Powinno posiadać gwarancję wytrzymałości potwierdzoną znakiem CE. [jednostka miary - para]; 2.3.2.Obuwia damskiego w ilości 12 par które jest przeznaczone do użytku przez personel żłobków – m.in. szef kuchni, kucharka, pomoc kuchenna/praczka, sprzątaczka-salowa. Wykonane z lekkiego tworzywa piankowego - pełne , bez żadnych otworów, z zakrytymi palcami i z paskiem na piętę, z profilem ortopedycznym; podeszwą na ok. 2 cm koturnie, przeciwpoślizgową, kolor biały; [jednostka miary - para]; 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo-cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18830000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) „Formularz asortymentowo-cenowy”; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6.3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach