Przetargi.pl
Dostawa obłożeń szpitalnych

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27600 Sandomierz, ul. Schinzla
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13
    27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
    REGON: 30238500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obłożeń szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń szpitalnych o łącznej wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 16 312,72 zł lub na poszczególne części następujące kwoty: Numer części Kwota wadium w zł 1 - 1358,51 ; 2 - 749,65 ; 3 - 2011,15 ; 4 - 708,18 ; 5 - 1640,65 ; 6 - 2514,3 ; 7 - 894,36 ; 8 - 791,7 ; 9 - 238,58 ; 10 - 226,2 ; 11 - 186,96 ; 12 - 224,68 ; 13 - 288,26 ; 14 - 435 ; 15 - 478,5 ; 16 - 390,2 ; 17 - 377 ; 18 - 609 ; 19 - 1808,67 ; 20 - 226,44 ; 21 - 154,73 ; suma - 16312,72 . Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera Rozdz. VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach