Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 827 300 , fax. 627 827 401
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 7
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 627 827 300, fax. 627 827 401
REGON: 30854800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.kepno.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kepnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń jednorazowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a – Arkusz asortymentowo - cenowy oraz wzór umowy.Dostawy będą poprzedzone zamówieniem ilościowo – asortymentowym ze strony Zamawiającego w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane sukcesywnie. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Wykonawca dostarczał będzie zamówiony asortyment transportem własnym, na własny koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie stosuje w niniejszym postępowaniu procedury uregulowanej w art. 24aa ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona” – dlatego należy złożyć również RAZEM Z OFERTĄ aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - Oświadczenia Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania oferowanych wyrobów na terytorium RP. - Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE. - Opis zawierający szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymagań ustalonych przez Zamawiającego, w postaci katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów, których wykaz stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ , arkusz asortymentowo - cenowy - zał. nr 1A, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.5.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; W przypadku Wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie dla Lidera, wystawione przez każdego z Wykonawców występujących w takiej organizacji. Zasady potwierdzenia wiarygodności takich upoważnień, obowiązują tak jak dla Wykonawcy. Ofertę podpisać mogą osoby upoważnione do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic i opatrunków do apteki szpitalnej.
Dodano: 2024-06-28 - Sukcesywne dostawy systemu zamkniętego pobierania krwi oraz mikrometody
Dodano: 2024-05-26 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2024-05-26 - Sukcesywne dostawy systemu zamkniętego pobierania krwi oraz mikrometody
Dodano: 2024-04-14 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2024-04-13 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych – materiałów do sterylizatorów parowych i myjek
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa materiałów do sterylizacji - rękawy papierowe
Dodano: 2024-01-12 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Reumatologicznego SP SZOZ w Śremie
Dodano: 2023-12-06 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych– II postepowanie
Dodano: 2023-12-06 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
Dodano: 2023-12-04