Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4062566 , fax. 077 4062544
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 24 Kwietnia 5 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4062566, fax. 077 4062544
REGON: 00031466100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń jednorazowych, odzieży operacyjnej dla SPZOZ Kędzierzyn-Koźle. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa obłożeń jednorazowych, odzieży operacyjnej dla SPZOZ Kędzierzyn-Koźle. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: I pakiet - 4880 zł (słownie: cztery tysiące osiemset osiemdziesiąt zł 00/100 ) II pakiet - 7620 zł (słownie: siedem tysięcy sześćset dwadzieścia zł 00/100) Razem: 12500 zł (słownie dwanaście tysięcy pięćset złotych) Wadium płatne do dnia 21.09.2009r. do godz. 8:15 na konto w PKO BP Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828 (liczy się data wpływu na w/w konto). Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopię dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium: 1. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu ; - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; - gwarancjach bankowych ; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) ; W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Sekcji Finansowo-księgowej pok. nr 9 w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do dnia 21.09.2009 do godz. 8:15, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium: 1. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą ; b) zawarto umowę; c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania; 2. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona; 3. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do Siwz) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. 1., b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP , f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 PZP f) który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: B.1) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz.896) - deklaracja zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych z oznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczy. B.2) Karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu, celem potwierdzenia zgodności z normą PN EN 13795 oraz weryfikacji zgodności oferowanych wyrobów z wymaganymi parametrami technicznymi z oznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczy. B.3) Próbki do każdej pozycji po 1 szt. - celem weryfikacji zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. Na każdej próbce winna być informacja którego pakietu i pozycji dotyczy. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: E.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; E.2) Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr 2/1 - 2/2 do SIWZ; E.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Wymienione dokumenty z pkt. A.1,A.2, B.1-B.2, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. A.3, E.1, E.2) winny być złożone w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo (E.3.) należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. VI.F. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży medycznej, jednorazowych obłożeń chirurgicznych, jednorazowych obłożeń ginekologiczno-położniczych i zestawów do zabiegów różnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2015-04-09 - TLZP/2-23/233/92/14 zakup i dostawa bielizny zabiegowej wielorazowego uzytku
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa jednorazowej odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 8 / EOZ / 2014
Dodano: 2014-03-17 - dostawa odzieży medycznej, jednorazowych obłożeń chirurgicznych, jednorazowych obłożeń ginekologiczno-położniczych i zestawów do zabiegów różnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa jednorazowej odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 3 / II / 13
Dodano: 2013-02-18 - dostawa odzieży medycznej, jednorazowych obłożeń chirurgicznych, jednorazowych obłożeń ginekologiczno-położniczych i zestawów do zabiegów różnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2012-11-06 - Dostawa jednorazowej odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 20 / VII / 12
Dodano: 2012-07-11 - Dostawa jednorazowych: obłożeń, odzieży operacyjnej oraz zestawów okulistycznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 13 / V / 12
Dodano: 2012-05-07 - dostawa odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2011-08-03 - DLG/169/2/11 Zakup i dostawa odzieży i bielizny operacyjnej
Dodano: 2011-02-09