Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
ul. Kościuszki 38 38
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
REGON: 32052419000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku. Zamawiany sprzęt jednorazowy został wyszczególniony i opisany w pakietach od nr 1 do nr 4 w celu ułatwienia sporządzenia ofert przez Wykonawców. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33 14 10 00-0 ; 33 14 11 10-4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustaw Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt. 6 SWIZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy złożą: a) wypełniony formularz Oferty, druk w Załączniku nr 1 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w Załączniku nr 2 do SWIZ c) opis przedmiotu zamówienia - Pakiety od nr 1 do nr 4, Załącznik nr 3 do SIWZ d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 93, poz.896 z 2004 r ). f) materiały informacyjne: karty katalogowe i prospekty potwierdzające warunki wymagane przez Zamawiającego. g) oświadczenie Wykonawcy, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego złoży próbki (najmniejsze opakowanie handlowe) zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom ww. próbek. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. Art.24 ust.1, pkt 1-10 i ust 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. Art. 89 ust.1, pkt. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony 7/n/do/2016 r.
Dodano: 2016-06-24 - ZAKUP PLASTIKÓW, FILTRÓW I INNYCH MATERIAŁÓW POMOCNICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2016
Dodano: 2016-06-01 - Przetarg nieograniczony nr 5/n/2016 r.
Dodano: 2016-05-18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny
Dodano: 2016-02-09 - Pożywki
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa materiałów biologicznych niezbędnych do wykonywania zabiegów operacyjnych
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach
Dodano: 2015-11-25