Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
ul. Schinzla 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
REGON: 30238500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa obłożeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń: 1)Zestaw do artroskopii – Pakiet nr I, 2)Zestaw do operacji stawu biodrowego – Pakiet nr II, 3)Zestaw do cystoskopii – Pakiet nr III, 4)Zestaw do operacji urologicznych TUR – Pakiet nr IV, 5)Zestaw do cesarskiego cięcia – Pakiet nr V, 6)Zestaw serwet uniwersalnych – Pakiet nr VI, 7)Zestaw serwet do operacji laryngologicznych – Pakiet nr VII, 8)Zestaw do operacji na kończynie – Pakiet nr VIII, 9)Zestaw do artroskopii stawu barkowego w pozycji półsiedzącej – Pakiet nr IX, 10)Zestaw serwet ginekologicznych – Pakiet nr X, 11)Zestaw serwet do kraniotomii – Pakiet nr XI, 12)Serwety jałowe – Pakiet nr XII, 13)Fartuchy jałowe, czepki, maski – Pakiet nr XIII, 14)Worki i osłony – Pakiet nr XIV, 15)Serwety, torby i osłony – Pakiet nr XV, 16)Niejałowy asortyment jednorazowy – Pakiet nr XVI, 17)Zestawy zabiegowe – Pakiet nr XVII, 18)Tupfery, setony, kompresy i serwety – Pakiet nr XVIII, 19)Jednorazowy asortyment jałowy – Pakiet nr XIX, 20)Jednorazowy asortyment niejałowy – Pakiet nr XX, 21)Zestawy do zakładania szwów – Pakiet nr XXI, 22)Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet nr XXII, 23)Folia chirurgiczna – Pakiet nr XXIII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II”
Dodano: 2024-02-13 - Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP//18/23
Dodano: 2023-06-07 - Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby chirurgii szczękowo-twarzowej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2023-04-11 - Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych i opatrunków
Dodano: 2023-04-07 - Sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy sprzętu jednorazowego użytku według zadań 1 - 9
Dodano: 2022-09-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2022-08-30 - Zakup maseczek w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-10-13