Przetargi.pl
Dostawa obiadów i obsługa stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu w roku szkolnym 2011/2012

Szkoła Podstawowa Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Sienkiewicza 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 639 29 33 , fax. 0-84 639 29 33
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu
    ul. Sienkiewicza 5 5
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 639 29 33, fax. 0-84 639 29 33
    REGON: 95002235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7zamosc.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obiadów i obsługa stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu w roku szkolnym 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przygotowanie i dostawa obiadów oraz obsługa stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami integracyjnymi w Zamościu,ul. Sienkiewicza 5 zgodnie z Zaleceniami i normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia składających się z: - zupy + pieczywo - drugiego dania (dania mięsne co najmniej 3 razy w tygodniu, raz w tygodniu danie bezmięsne - dzień w uzgodnieniu z zamawiającym) 2. cena obiadu nie może przekroczyć 6,00 zł. 3. Ilość obiadów: - około 80 porcji dziennie dla uczniów przez ok. 186 dni ( dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2011/2012), Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych obiadów. 4.Dostawa obiadów: - posiłki należy dostarczać od poniedziałku do piątku w godz. 11.30- 12.00 z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej, - wykonawca zapewnia termosy do przewozu posiłków oraz ich mycie, wyparzanie, - wykonawca dostarcza jadłospis na 10 kolejnych dni (dwa tygodnie), - wykonawca przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno - epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5. Obsługa stołówki: - wydawanie obiadów - utrzymanie naczyń, sprzętu i pomieszczeń zgodnie z wymogami TSSE. - prowadzenie zapisów i przyjmowanie wpłat za obiady , - rozliczanie się z GOPS i MCPR. 5. Korzystanie z pomieszczeń kuchennych i wyposażenia Zamawiający udostępni Dostawcy wydawalnię i zmywalnię naczyń dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia za comiesięczną odpłatnością w kwocie 275zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp7.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach