Przetargi.pl
dostawa obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 Z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu

Szkoła Podstawowa Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Sienkiewicza 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 639 29 33 , fax. 0-84 639 29 33
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu
    ul. Sienkiewicza 5 5
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 639 29 33, fax. 0-84 639 29 33
    REGON: 95002235100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7zamosc.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 Z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i dostawa obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu, ul. Sienkiewicza 5 zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia składających się z: - zupy + pieczywo - drugiego dania (raz w tygodniu danie bezmięsne - piątek) - kompot Ilość obiadów: -około70 porcji dziennie dla uczniów przez ok. 185dni (dni nauki szkolnej w roku 2010), -około 10 porcji dziennie dla nauczycieli przez ok. 185dni (dni nauki szkolnej w roku 2010). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych obiadów . Dostawa obiadów: - posiłki należy dostarczać od poniedziałku do piątku w godz. 11.15- 12.15 z wyjątkiem dni wolnych od nauki szkolnej, - dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków oraz ich mycie, wyparzanie i odbiór, - dostawca dostarcza jadłospis na 10 kolejnych dni (dwa tygodnie), - dostawca przechowuje próbki posiłków do celów sanitarno - epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp7.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach