Przetargi.pl
„Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2021 roku”

Usługi Komunalne Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612854068, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Usługi Komunalne Sp. z o. o.
    Wiosny Ludów 3
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612854068, , fax. -
    REGON: 36582214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uk-sroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2021 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków wykonanych z folii LDPE lub HDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze żółtym, niebieskim, zielonym, białym i brązowym z czarnym nadrukiem dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2021 roku. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 18930000-7 (Worki i Torby) Dodatkowy kod CPV: 19520000-7 (Produkty z tworzyw sztucznych) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są worki foliowe w następującym asortymencie i o następujących parametrach: Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawy Przeznaczenie Pojemność Grubość folii Worki żółte Na tworzywa sztuczne i metale 120 litrów Minimum 50 mikronów Worki niebieskie Na papier 120 litrów Minimum 50 mikronów Worki zielone Na szkło kolorowe 80 litrów Minimum 50 mikronów Worki białe Na szkło bezbarwne 80 litrów Minimum 50 mikronów Worki brązowe Na odpady biodegradowalne 120 litrów Minimum 50 mikronów 2) Worki muszą być wykonane z folii LDPE lub HDPE o jednolitej strukturze tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni. Rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanych odpadów. 3) Grubość folii musi być dostosowana do ilości i rodzaju odpadów i wynosić minimum 50 mikronów. 4) Worki muszą posiadać taśmę ściągającą, umieszczoną w tunelu w górnej części worka. 5) Worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. 6) Umieszczony na workach nadruk musi być czarny o treści uzależnionej od koloru worka:  na workach żółtych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 6  na workach niebieskich – nadruk zgodny z załącznikiem nr 7  na workach zielonych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 8  na workach białych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 9  na workach brązowych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 10 7) Każdy worek musi być opatrzony nadrukiem zawierającym pełną treść zgodną z odpowiednim załącznikiem od 6 do 10 przypisanym do danego koloru worka. W przypadku nadruku cyklicznego pełna treść nadruku z odpowiedniego załącznika musi znaleźć się co najmniej 1 raz na całej długości worka. 8) Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na workach w każdym kolorze maksymalnie 1 raz w trakcie obowiązywania umowy – możliwość 1-krotnej zmiany dotyczy każdego koloru zamawianych worków. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w zmiany na wniosek zamawiającego. 10) Worki mają być półprzeźroczyste dla umożliwienia szybkiej oceny zawartości. 11) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzenia wzoru matrycy przedstawionej przez wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia. 12) Worki w danym kolorze muszą być pocięte, w pakietach po 100 lub 200 sztuk dostarczone na paletach lub w kartonach z oznaczeniem ilości oraz rodzaju danego worka. 13) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gospodarstwach domowych lub równoważnej . 14) Dostawa worków objętych zarówno zamówieniem podstawowym jaki i zamówieniem z prawem opcji będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela drogą elektroniczną (e-mail). Wykonawca każdorazowo potwierdza przyjęcie zlecenia do realizacji. Pierwsze zamówienie worków Zamawiający będzie mógł złożyć w terminie do 08.01.2021 r. 15) Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt samochodem z windą. Koszt transportu i palet lub kartonów musi być wliczony w koszt oferty. Dostawa będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-14.00 na adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Kilińskiego 22, a po przeniesieniu lokalizacji bazy – przewidywanym na połowę 2021 roku – na nowy adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Nad Strugą (o dokładnym terminie zmiany adresu dostaw Zamawiający powiadomi Wykonawcę). 16) Folia i barwniki nie mogą zawierać kadmu, ołowiu oraz innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska. 17) Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określił zamówienie podstawowe w następujących ilościach: Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawy Ilość worków objęta zamówieniem podstawowym [sztuki] Worki żółte 20.000 Worki niebieskie 7.500 Worki zielone 5.000 Worki białe 5.000 Worki brązowe 15.000 jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, zamówienie objęte prawem opcji w następujących ilościach: Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawy Ilość worków w ramach zamówienia objętego prawem opcji [sztuki] Worki żółte 200.000 Worki niebieskie 80.000 Worki zielone 35.000 Worki białe 40.000 Worki brązowe 250.000 18) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. 19) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw worków objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego. 20) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 21) Cena jednostkowa worków zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena w zamówieniu podstawowym. 22) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) wraz z załącznikami: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale VII SIWZ, z zastrzeżeniem pkt. 6 działu VII SWIZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; c) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach