Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2 2
10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych mebli do jednostek Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa nowych mebli do jednostek Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, krzesła muszą posiadać ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych - dot. zadania 2, meble szkolne muszą być wykonane wg norm PN-ISO 5970:1994; PN-F-06009:2001 - dot. stolików i krzeseł szkolnych, udzielą min. 2 letniej gwarancji na dostarczone meble, ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wypełniony i podpisany formularz opisu przedmiotu zamówienia będący jednocześnie Formularzem cenowym, załącznik nr 1, wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2, oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: 5.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w PN, PN-EN podpisane przez Wykonawcę. 5.2.ważny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. 5.3.ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła - dot. zadania 2, 5.4.ważny certyfikat zgodności z PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001 w zakresie produkcji mebli szkolnych - dot. stolików i krzeseł szkolnych, wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych
Dodano: 2016-02-01 - Wyposażenie Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Żelazna Góra, gmina Braniewo
Dodano: 2015-11-10 - DOSTAWA SAMOOBSŁUGOWEGO CIĄGU WYDAWCZEGO NA STOŁÓWKĘ WOJSKOWĄ W M. SUWAŁKI NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2015-10-19 - DOSTAWA SAMOOBSŁUGOWEGO CIĄGU WYDAWCZEGO STOŁÓWKI NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU (24 WOG)
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa mebli biurowych z płyty, szaf i krzeseł na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie oraz Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych
Dodano: 2015-09-01 - Zakup i montaż wyposażenia wnętrz budynku Urzędu Gminy Ełk na ul. Kościuszki 28
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa mebli biurowych z płyty, szaf i krzeseł na pierwsze wyposażenie nowego obiektu Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi
Dodano: 2015-08-10 - Zakup wyposażenia budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w ramach projektu pn.:Modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. M. Kromera w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych oraz innych elementów wyposażenia wnętrz do nowych lub zmodernizowanych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Olsztynie Delegatury w Giżycku. Numer sprawy: WIOŚ - T.272.1.6.2015
Dodano: 2015-05-27