Przetargi.pl
Dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach .

Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Malczewskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3617326 , fax. 048 3617314
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego
    ul. Malczewskiego 29 29
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3617326, fax. 048 3617314
    REGON: 00080518100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa nowych mebli biurowych dla Politechniki Radomskiej wraz z dowozem, rozładunkiem, rozmieszczeniem i montażem we wskazanych pomieszczeniach. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 oddzielnych pakietach: Pakiet 1. Meble gabinetowe. Pakiet. 2 Meble biurowe. Pakiet 3 Krzesła i meble tapicerowane. Pakiet 4. Meble do sali Senatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ oraz udzielą minimum 2-letniej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 2) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- Załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach -Załącznik nr 4. 5) Zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 5. 6) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi i szczegółowymi wymaganiami określonymi w dyrektywach nowego podejścia i innych aktach prawnych Wspólnoty Europejskiej, zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. nr 166 z 2002r. poz.1360) - Załącznik nr 6. 7) Wycena ofertowa -Załącznik nr 7. 8) W przypadku oferowania mebli zamiennych -równoważnych załączyć prospekty, katalogi ze zdjęciami lub rysunkami ze wskazaniem oferowanych mebli - Załącznik nr 8, 9) Atest higieniczny na użyte do wykonania mebli płyty wiórowe - Załącznik nr 9, 10) Certyfikat potwierdzający niską emisję formaldehydu w gotowych szafach, zgodny z normą PN- EN 717-1: 2005 - Załącznik nr 10, 11) aktualne zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. certyfikat jakości wg DIN EN ISO 9001:2000, certyfikat jakości wg DIN 68765 na płytę wiórową trzywarstwową o gr.18mm, gęstości 720 kg/m3: atest: higieny E1 na płytę wiórową trzywarstwową o gr.18mm, gęstości 720 kg/m3 lub inne równoważne - Załącznik nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną