Przetargi.pl
Dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń do obróbki i testowania podzespołów silników spalinowych

Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, Szóstaki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 724859409
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis
    Szóstaki 20
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 724859409
    REGON: 260634743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pacarservis.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorca

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń do obróbki i testowania podzespołów silników spalinowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń warsztatowych do obróbki, naprawy, regeneracji i testowania podzespołów silników spalinowych dla przedsiębiorstwa, zlokalizowanego pod adresem: Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów PACAR SERVIS, Szóstaki 27A, 26-230 Radoszyce, powiat konecki, woj. świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie instruktażu prawidłowej obsługi niżej wymienionych maszyn i urządzeń: Część 1 - Maszyna do szlifowania na sucho i planowania głowic cylindrów. Część 2 - Urządzenie do obróbki gniazd zaworów w głowicach Część 3 - Maszyna do obróbki zaworów silnikowych Część 4 - Maszyna do badania ciśnienia szczelności głowic silnikowych Część 5 - Stanowisko do testowania alternatorów i rozruszników Część 6 - Urządzenie do precyzyjnego wyważania elementów wirujących w turbosprężarkach Część 7 - Tester turbosprężarek Część 8 - Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy Część 9 - Stanowisko do testowania pomp i pompowtryskiwaczy Część 10 - Stół probierczy do sprawdzania pomp wtryskowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych maszyn i urządzeń, znajduje się w załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego. Wszystkie urządzenia i maszyny powinny być nowe, nieużywane, nieuszkodzone, w pełni sprawne i wolne od wad. Okres wymaganej gwarancji: minimum 12 miesięcy (uwaga: okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości do 10% wartości oferowanej maszyny/urządzenia. Termin realizacji zamówienia: do 09.03.2018 roku Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń należy je traktować jako przykładowe, gdyż określają jedynie minimalne oczekiwane parametry funkcjonalne, jakościowe oraz wymagany standard. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna nazwa własna, norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj rozwiązania i parametry nie gorsze od wymaganych, tj. nie obniżające standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 2.5 Wsparcie inwestycyjne sektora MŚP, Osi 2 Konkurencyjna Gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 zgodnie z Projektem nr RPSW.02.05.00-26-0014/16 pn. „Podniesienie konkurencyjności Pacar Servis poprzez rozszerzenie oferty o nowe usługi i udoskonalone produkty oparte na innowacyjnych rozwiązaniach”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia – niespełnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja na temat zakresu wykluczenia W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia lub go nie złożą z ofertą, zostaną odrzucone. Ponadto Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego –zał nr 1, oryginał 2) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu – zał nr 2, oryginał 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał nr 3, oryginał 4) szczegółowa specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia lub karta katalogowa lub inny dokument identyfikujący urządzenie, kopia za zgodność z oryginałem Uwaga: Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym nazwy i typu oferowanego urządzenia / maszyny a Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jako załącznik do oferty szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia lub kartę katalogową lub inny dokument identyfikujący urządzenie, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną