Przetargi.pl
Dostawa nowej zamiatarki elektrycznej spełniającej założenia ustawy o elektromobilności

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowej zamiatarki elektrycznej spełniającej założenia ustawy o elektromobilności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA NOWEJ ZAMIATARKI ELEKTRYCZNEJ SPEŁNIAJĄCEJ ZAŁOŻENIA USTAWY O ELEKTROMOBILNOŚCI: Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne: 1. Wymiary: długość max 3.500 mm, szerokość max 1100 mm, wysokość max 2.300 , rozstaw osi max 2.000 mm, szerokość zamiatania min 1.500 mm 2. Masa własna: max 2500kg, Ładowność min 350kg, DMC: max 3000kg 3. Napęd silnikami elektrycznymi na tylnych kołach, sterowanymi elektronicznie przez inverter, z hamowaniem odzyskowym i sterowaniem momentu obrotowego. 4. Silniki: asynchroniczne na prąd zmienny. Min 5,5 kW pracy ciągłej 5. Autonomia : min 7 godzin 6. Akumulatory: 2 szt. 48 V, min 620 Ah w technologii kwasowej 7. Czas ładowania akumulatorów max 9 godzin, na wyposażeniu ładowarka min 120 Ah 8. System sterowania: prąd zmienny 9. Układ hamulcowy i koła: nożne hamulce bębnowe na 4 koła, elektromechaniczny hamulec ręczny na tylnych kołach, 4 koła pompowane 10. Zawieszenie : niezależne na 4 kołach 11. System zasysania: Turbina elektryczna o zmiennej prędkości na prąd zmienny, ssawa wykonana ze stali szlachetnej 12. System filtracyjny: filtr poliestrowy, elektryczny wytrząsacz filtra, 13. Szczotki : 2 szt. szczotki przednie Ø 650 mm, regulowana liczba obrotów od 90 obr. / min 14. Dysze zraszające na szczotkach min 2 szt 15. Zbiornik na wodę min 100 l ze stali szlachetnej, zbiornik na zmiotki min 350 l z tworzywa sztucznego 16. Kabina: panoramiczna, jednomiejscowa, odchylana z ergonomicznym pulpitem sterowania, zamykana drzwiami, wyposażona w ogrzewanie Webasto 17. Teoretyczna wydajność maszyny przy prędkości około 2km/h min 3000 m2 /h. 18. Monitor + tylna kamera 19. Alarm cofania I. Termin dostawy: Kompletną zamiatarkę wraz z wszystkimi dokumentami należy dostarczyć do Master - Odpady i Energia Sp. z o.o w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy uzależniony od terminu zaoferowanego w ofercie. II. WYMAGANIA ODNOŚNIE GWARANCJI I SERWISU: 1. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na całą zamiatarkę oraz minimum 36 miesięcy na akumulatory. 2. Wykonawca ponadto w okresie obowiązywania gwarancji zapewni wszelkie niezbędne przeglądy. Koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie zamiatarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3. WADIUM: Wadium należy wnieść w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia ostatecznego terminu składania ofert. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę zamiatarki o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł netto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z uwzględnieniem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunko W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) wykaz dostaw – załącznik nr 3 5) Opis oferowanej zamiatarki z uwzględnieniem ewentualnych przeglądów w trakcie trwania gwarancji zgodny z wymogami SIWZ. 6) certyfikat dla zamiatarki potwierdzający spełnianie warunków o elektromobilności. 7) certyfikat PM 10, PM 2,5. 8) dowód wpłaty wadium. 9) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach