Przetargi.pl
Dostawa nowej ładowarki teleskopowej rok produkcji 2008/2009 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Przechlewie.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, ul. Człuchowska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8334301 , fax. 059 8334631
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Człuchowska 26 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 059 8334301, fax. 059 8334631
    REGON: 00533229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przechlewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowej ładowarki teleskopowej rok produkcji 2008/2009 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Przechlewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa nowej ładowarki teleskopowej rok produkcji 2008/2009 Wymagania Zamawiającego. Silnik ładowarki Silnik: - moc maksymalna - od 55KW do 95KW, - zbiornik paliwa minimum 60l. Nośnik teleskopowy - konstrukcja maszyny winna zapewniać
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311580008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia oraz podali ich wartość, przedmiot dostawy, daty wykonania, nazwy odbiorców oraz potwierdzili należyte ich wykonanie referencjami. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: 2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a/ nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.5 Udokumentują, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) złożyli wraz z ofertą kolorową dokumentację fotograficzną sprzętu przedstawiającą front pojazdów, boki pojazdów, tył, wnętrze kabiny (np. deski rozdzielczej, dźwigni sterujących itp. dwa zdjęcia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą kolorową dokumentację fotograficzną sprzętu przedstawiające front pojazdów, boki pojazdów, tył, wnętrze kabiny (np. deski rozdzielczej, dźwigni sterujących itp. dwa zdjęcia). Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów czy załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.4. W przypadku złożenia dokumentów nieczytelnych lub budzących wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. 3.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złoży dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 9, złoży dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przechlewo.pl/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną