Przetargi.pl
Dostawa nowej ładowarki kołowej do siedziby Zamawiającego

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-720 Raciborowice, Lubków 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 738 93 43 , fax. 0-75 731 00 50
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie
    Lubków 63 63
    59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 738 93 43, fax. 0-75 731 00 50
    REGON: 39039173900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowej ładowarki kołowej do siedziby Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowa ładowarka kołowa z dostawą do siedziby Zamawiającego Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej zs w Lubkowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać ładowarka kołowa będąca przedmiotem zamówienia: 1) Parametry techniczne: - masa całkowita nie mniejsza niż 10 000 kg, - pojemność łyżki większa lub równa 1,7 m3, - udźwig większy lub równy 3000kg, - siła uciągu większa lub równa 90 kN, - funkcja automatycznego poziomowania łyżki, - szerokość pojazdu mniejsza niż 2,55 m. (zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz.U. Nr 32, poz. 262, dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych), - zasięg wysypu większy lub równy 1000 mm - rozstaw osi 2800 -2900 mm, - wysokość całkowita pojazdu max 3300 mm, - minimalna wysokość wysypywania większa lub równa 2900 mm 2) Silnik: - wysokoprężny, spełniający normy min. EURO II, - turbodoładowany - moc znamionowa od 90 - 110 kW, - filtr powietrza ze wskaźnikiem zanieczyszczeń. 3) Przekładnia: - z możliwością zmiany biegów pod obciążeniem, - zmiennik momentu - jednostopniowy. 4) Mosty napędowe: - typu ciężkiego z przekładnią planetarną w piastach kół, - napęd na oba mosty lub koła, - most przedni mocowany sztywno do ramy, - most tylny mocowany wahliwie. 5) Układ hamulcowy: - hamulec główny hydrauliczny, wielotarczowy działający na każdy most napędowy lub pneumatyczno-hydrauliczny działający na wszystkie koła, - hamulec postojowy, - hamulec awaryjny. 6) Układ kierowniczy: - hydrauliczny, zapewniający płynne sterowanie maszyną, - rama przegubowa. 7) Skrzynia biegów: - manualna, - min 3 biegi w przód i 2 biegi wstecz. 8) Układ hydrauliczny: - pompa główna zębata, - zawór bezpieczeństwa, - sterowanie joystickiem. 9) Kabina: - wyciszona, w pełni bezpieczna, spełniająca normy EU, CE, - wyposażona w amortyzowany fotel z regulacją, lusterka zewnętrzne, klimatyzację oraz filtry przeciwpyłowe, wycieraczka przedniej szyby, - światła spełniające przepisy ruchu drogowego, - światła robocze (halogeny z przodu i z tyłu), - żółte światło ostrzegawcze (kogut), - dźwiękowy sygnał cofania. 10) Opony napełniane gazem (powietrzem)17,5 x 25 montowane na felgach stalowych 3. Wymagania dodatkowe: 1) dodatkowe koła przystosowane do pracy na składowisku odpadów, kompatybilne z istniejącym układem jezdnym (stalowe - okołkowane), 2) Pojazd należy wyposażyć w cechy identyfikacyjne: - numer VIN albo nr podwozia, nadwozia lub ramy (SAM), - numer silnika - prędkość 25 km-h. 3) Zabezpieczyć wały pędne przed nawijaniem zanieczyszczeń (folia). 4) Dokumenty niezbędne dostarczone w dniu przekazania pojazdu w tym między innymi: - katalog części zamiennych w języku polskim, - instrukcję obsługi w języku polskim - zestaw narzędzi (klucze do kół, kpl. kluczy płaskich od 10-32 mm, kpl śrubokrętów płaskich i krzyżakowych), gaśnica, lewarek, trójkąt odblaskowy. 4. Po dostawie pojazdu do siedziby Zamawiającego zostanie sporządzony Protokół odbioru końcowego w obecności Dostawcy, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wymagania dot. gwarancji. Dostawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 18 miesięcy, licząc od dnia odbioru, oraz od odpowiedzialności za wady ukryte wynikające z obowiązujących przepisów prawa Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Dostawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w punkcie 1. b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) Dostawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, 4. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Wypełniony formularz ofertowy - (ZAŁĄCZNIK NR 1 ) 2) Zaakceptowany i podpisany wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 3) 3) Inne dokumenty wymagane specyfikacją B. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, 2 Prawa zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 2), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, VI.1. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI ust. B 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Dostawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz a tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę. VI.2. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wspólnej przez Dostawców (np. konsorcjum). 2. Dostawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał niniejszego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie należy dołączyć do oferty. 3. Każdy z partnerów oddzielnie złoży dokumenty wymagane w rozdziale VI pkt B 1 i 2 SIWZ. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków zawartych w SIWZ partnerzy mogą złożyć wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną