Gminna Przychodnia Zdrowia w Legnickim Polu ogłasza przetarg
- Adres: 59-241 Legnickie Pole, Klasztorna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768582867, 768582825 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Przychodnia Zdrowia w Legnickim Polu
Klasztorna 20
59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
tel. 768582867, 768582825, fax. -
REGON: 390651005
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowego ultrasonografu na wyposażenie Gminnej Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są: „Dostawa nowego ultrasonografu na wyposażenie Gminnej Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 3, 3A, 3B, 9 do SIWZ. 3.2. Kod CPV: 33.11.20.00-8 Obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski 4. Termin i sposób wykonania zamówienia: 4.1. Zamówienie należy zrealizować w okresie maksymalnie 8 tygodni od dnia podpisania umowy – kryterium oceny ofert. 4.2. Dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby: Gminnego Ośrodka Zdrowia w Legnickim Polu, 59-241 Legnickie Pole, ul. Klasztorna 20 4.3. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą wyłącznie w dni robocze od godziny 8:00 do 14:00. 4.4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia ujęty został w Załączniku nr 9 do SIWZ – projekcie umowy 4.5. W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek (tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym). W przypadku braku koperty ze znaczkiem kopie faktur NIE BĘDĄ odsyłane. Wyjątek stanowią wyłącznie FAKTURY KORYGUJĄCE - odsyłane na koszt Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wypełnionego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ– załączyć do oferty. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne. - w przypadku braku wskazania, o którym mowa powyżej - NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: (prosimy nie składać wraz z ofertą). 1.1 Wykonawca, w terminie 3 dni - od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp. – tj. informacji z otwarcia ofert - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp., (tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz.U 2018 poz. 798, 650, 1637 i 1669) – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączniki wymienione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ultrasonografu wraz z instalacją, szkoleniem pracowników i finansowaniem dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa ultrasonografu wraz z instalacją i szkoleniem pracowników dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa aparatu USG oraz wózków anestezjologicznych wg pakietów 1- 2
Dodano: 2017-11-23 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2017-11-15 - Dostawa ultrasonografu z kolorowym Dopplerem
Dodano: 2017-10-26 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2017-10-20