Przetargi.pl
Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz ich doposażenie w nowy sprzęt medyczny

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, ul. Kańsko
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 36 71 222, 36 71 233, , fax. 94 37 21 453
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
    ul. Kańsko 1
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 36 71 222, 36 71 233, , fax. 94 37 21 453
    REGON: 33008694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkansk.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka służby zdrowia-zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz ich doposażenie w nowy sprzęt medyczny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie różnego sprzętu medycznego dla dwóch oddziałów Szpitala oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z użytkowania dostarczonych urządzeń medycznych i łóżek elektrycznych wielofunkcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzynaście części : I. Spirometr – 1 szt II. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt III. Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt IV. Ssak elektryczny – 1 szt V. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt. VI. Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt. VII. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt. VIII. Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt IX. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt. X. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy XI. Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt. XII. Komplet mebli medycznych – 6 elementów XIII. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Minimalne parametry sprzętu medycznego i wyposażenia zawierają karty techniczne będące załącznikiem Nr 1a do SIWZ. Wymagania realizacji zamówienia. 1) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, które będą służyły do obsługi pacjenta muszą spełniać wymagania stawiane dla wyrobów medycznych i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, a w szczególności ustawy z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r poz. 679 ). 2) Wykonawca wykona montaż urządzenia wraz ze szkoleniem personelu przy odbiorze technicznym produktu. 3) Do każdego urządzenia wykonawca dostarczy : a) instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym i w wersji papierowej spiętej, b) instrukcję mycia, dezynfekcji i bieżącej konserwacji urządzenia w języku polskim, c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie, d) atesty, certyfikaty w tym certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem, e) paszport techniczny urządzenia, f) oznaczenie klasy wyrobu medycznego, nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania g) kartę gwarancyjną producenta w języku polskim, 4) Wykonawca zaopatrzy dostarczone urządzenia w etykiety producenta, świadectwa dopuszczenia do użytku lub właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim. 5) Każde z dostarczonych urządzeń musi być objęte w okresie gwarancji autoryzowanym serwisem. 6) Wykonawca zapewni po upływie okresu gwarancji dostęp do urządzenia innym podmiotom serwisowym. 7) Wykonawca będzie wykonywał obowiązkowe przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji. Koszty wykonywania przeglądów zawarte będą w cenie urządzenia. Koszty nie obejmują materiałów eksploatacyjnych. 8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy. 9) Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć całą dostawę. Koszt ubezpieczenia obciąża wykonawcę. 10) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia i montażu dostarczonego urządzenia i wyposażenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia i montażu dostarczanego urządzenia. 11) Montaż urządzeń będzie wykonywany przez uprawnionych i autoryzowanych przez producenta pracowników zapewniających odpowiedzialność gwarancyjną. 12) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczonych urządzeń lub wyposażenia w celu jego sprawnego przyjęcia i przekazania. W skład ww. dokumentacji wchodzi będzie w szczególności wykaz numerów seryjnych wszystkich głównych podzespołów bazowych wchodzących w skład urządzenia. 13) Dostawa i przekazanie urządzenia będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w dniach roboczych i w godzinach służbowych. 14) W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia dostarczanego urządzenia, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy egzemplarz w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin. 15) W przypadku montażu urządzeń zasilanych energią elektryczną z sieci, montaż urządzeń może być wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 16) Wykonawca dokona przeszkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego. 17) Zamawiający uzna przedmiot zamówienia za wykonany, jeżeli : a) urządzenie zostanie dostarczone w stanie fizycznie nienaruszonym, b) Zamawiający otrzyma wszystkie wymagane instrukcje obsługi serwisowej wraz z wykazem autoryzowanych punktów serwisowych ( zawierającym dane adresowe, kontakty, certyfikaty autoryzacyjne ) i instrukcję obsługi w języku polskim, c) urządzenie zostanie zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) urządzenie zostanie uruchomione i wykazane zostanie, że spełnia ono wymagane parametry techniczno – użytkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia do oferty :  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenia – wg załącznika Nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia lub wyposażenie spełnia wymagania, Zamawiający żąda złożenia do oferty następujących dokumentów : 1) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych z podaniem : nazwy, adresu, danych kontaktowych ( telefon, e-mail, strona internetowa punktu serwisowego ), 2) karty technologiczne lub specyfikacje techniczne producenta dostarczanego urządzenia w języku polskim z zaznaczonymi ( podkreślonymi ) wymaganymi przez Zamawiającego parametrami techniczno – użytkowymi. Karty technologiczne lub specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane parametry, 3) kolorowe zdjęcia oferowanych urządzeń lub wyposażenia, 4) oświadczenie o oznakowaniu znakiem CE w miejscu widocznym, 5) potwierdzone zgłoszenie kompletnego urządzenia do rejestru wyrobów medycznych. Wszystkie oferowane urządzenia muszą poosiadać następujące informacje :  nazwa, typ, model urządzenia  nazwa producenta  rok produkcji  okres gwarancji producenta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach