Przetargi.pl
„Dostawa nowego separatora magnetycznego”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 757 411 541
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna
    58420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, fax. 757 411 541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa nowego separatora magnetycznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruch nowego separatora magnetycznego do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Lubawce przy ul. Zielonej 30. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia nie był prototypem, to jest aby pochodził z seryjnej produkcji i był wprowadzony do obrotu na rynek. 3.2. Przedmiot zamówienia opisany jest w Części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42900000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100) 12.2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 12.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BZ WBK nr rachunku 44 1090 1942 0000 0005 1800 9390, z dopiskiem na przelewie: Wadium- DRI/132/2018”. 12.3.1Wadium powinno być wniesione na każdą z części osobno. 12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy także dołączyć: 1). dokumenty potwierdzające prawdziwość zaproponowanego poza cenowego kryterium oceny ofert szczegółowo opisanego w pkt. 18.1.2 „Instalacja dodatkowego bieguna magnetycznego ” (karta katalogowa urządzenia i/lub dokumentacja techniczno- ruchowa; dodatkowo Wykonawca może przedłożyć szkice, rysunki, projekty, zdjęcia lub inne potwierdzające możliwość zastosowania opisanego rozwiązania)- jeżeli dotyczy zaproponowanego kryterium 2). dokumenty potwierdzające prawdziwość zaproponowanego poza cenowego kryterium oceny ofert szczegółowo opisanego w pkt. 18.1.4 „Przekrój pola magnetycznego” (karta katalogowa urządzenia i/lub dokumentacja techniczno- ruchowa; dodatkowo Wykonawca może przedłożyć szkice, rysunki, projekty, zdjęcia lub inne potwierdzające możliwość zastosowania opisanego rozwiązania)- jeżeli dotyczy zaproponowanego kryterium 3). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach