Przetargi.pl
Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodowego osobowego klasy wyższej, segment D - pojemność od 2000 cm3 do 2400 cm3, rok produkcji 2010. Na dostawę składają się nabycie i przekazanie samochodu do odpłatnego korzystania Zamawiającemu, w ramach umowy leasingu operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. Zamawiający wpłaci pierwszą ratę w wysokości 45% wartości przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy. Pozostałą część wartości zamówienia należy rozłożyć na 36 równych i stałych rat leasingowych (opłata wstępna nie jest traktowana jako rata i nie należy jej wliczać do okresu finansowania), od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu, zgodnie z warunkami określonymi w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy, SIWZ oraz umowie leasingowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem (liderem) był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Pełnomocnictwo)upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z przepisami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Oferta musi być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika (lidera). 6. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt. 1.1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio iż: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale nr V niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy i będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3 Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Foldery oraz szczegółowy opis parametrów technicznych oraz użytkowych oferowanego samochodu osobowego. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania - o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.4. Umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach