Przedsiębiorstwo Oczyszczania spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 14-300 Morąg, ul. Wenecka 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7572255 , fax. 0-89 7572255
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Oczyszczania spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Wenecka 1 1
14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7572255, fax. 0-89 7572255
REGON: 51095066900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pomorag@interia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowego samochodu do zbierania odpadów komunalnych, wraz z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest finansowana w formie leasingu operacyjnego dostawa samochodu do zbierania odpadów komunalnych, na podwoziu trzyosiowym, o dopuszczalnej masie całkowitej minimum 25 ton, z urządzeniem zasypowym tylnym, przystosowanym do opróżniania pojemników od 110 do 1100 litrów, posiadającego zgniot minimum 1:5 oraz zabudowę o pojemności min. 22m3 2. Parametry i dane techniczne jakie musi spełniać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów - określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli 24 - miesięcznej gwarancji na podwozie samochodu i zabudowę oraz 36- miesięcznej na układ napędowy. 4. Warunki dotyczące leasingu: - leasing operacyjny, - 60 rat leasingowych miesięcznych, - wysokość opłaty wstępnej -0% ceny początkowej przedmiotu leasingu, - możliwość wykupu z prawem pierwokupu, - cena wykupu samochodu nie więcej niż 1% ceny początkowej przedmiotu leasingu, - oprocentowanie stałe, pierwsza rata 10% ceny początkowej przedmiotu leasingu pozostałe raty równe, - brak opłat administracyjnych - brak dodatkowych opłat manipulacyjnych w okresie leasingu (np.: Koszt rejestracji.) z wyłączeniem kosztu podatku drogowego - pełne ubezpieczenie pojazdu (OC, AC, NNW) w racie leasingowej - waluta leasingu - polski złoty, - pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy ( o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, 5. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - polisa ubezpieczeniowa nie może uwzględniać amortyzacji części (brak udziału własnego przy likwidacji szkody) - Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego, - Wykonawca w dniu przekazania samochodu dostarczy Zamawiającemu: - instrukcje obsługi podwozia i zabudowy, książki gwarancyjne, inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania kompletnego samochodu - wykaz wymaganych przeglądów serwisowych dla podwozia i zabudowy w okresie gwarancji oraz ich przewidywany koszt. 6. Na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia wykonawca złoży dokumenty określone w dziale IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali przynajmniej trzy zamówienia odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki te zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty określone w dziale VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 2. wykaz wykonanych, ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (tzw. referencje) -- załącznik nr 4 do SIWZ, 3. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Uwagi: 1 Dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginałów lub kserokopii. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału; 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 p.z.p., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu ciężarowego z zabudową jednokomorowej śmieciarki o pojemności 16 - 18 m3 do odbioru i transportu odpadów
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa samochodu do zbiórki odpadów komunalnych biodegradowalnych
Dodano: 2014-09-01 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu 12 t z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m3
Dodano: 2014-08-01 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu na podwoziu 3-osiowym, o ładowności minimum 21 m3 do wywozu odpadów i mycia pojemników.
Dodano: 2014-03-14 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu do wywozu odpadów z pojemników 110L; 120L; 240L; 1100L, wyposażonego w żuraw do załadunku pojemników typu Dzwon i ruchomy element konstrukcyjny tworzący lej zasypowy.
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa samochodu - śmieciarki
Dodano: 2013-03-27 - Dostawa samochodu ciężarowego - z zabudową do odbioru i transportu segregowanych odpadów komunalnych wraz z urządzeniem załadowczym typu HDS dla Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Morągu
Dodano: 2012-11-13 - Dostawę dwóch używanych samochodów - śmieciarek
Dodano: 2012-04-05 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu-śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2012-03-12 - Zakup i dostawa fabrycznie nowej śmieciarki do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2011-09-30