Przetargi.pl
Dostawa nowego pojazdu do zimowego utrzymania chodników

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Obrońców Pokoju 2a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7619502; 431 , fax. 075 7619217
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - Zakład Budżetowy
    ul. Obrońców Pokoju 2a 2a
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7619502; 431, fax. 075 7619217
    REGON: 23092928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego pojazdu do zimowego utrzymania chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego pojazdu z osprzętem do zimowego utrzymania chodników na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Karpaczu. Pojazd o parametrach technicznych: napęd na 4 koła, z silnikiem o mocy min 25 [KM], silnik diesla z katalizatorem, wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego, oraz wałek PTO- szybkozłącze do urządzeń pracujących, wyjście o mocy 12 [V]. Pojazd z zamontowaną kabiną z nagrzewem. Osprzęt pojazdu: pług odśnieżny o szerokości 140 cm, składany pod różnym kątem współpracujący z pojazdem. Ponadto Wykonawca przeszkoli na własny koszt dwóch pracowników, udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy, oraz posiadać będzie autoryzowany punkt serwisowy w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać: a) warunek określony w pkt 1,4 - spełnia każdy z Wykonawców; b) warunek określony w pkt. 2 i 3 - spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, 4. Opis i specyfikację techniczną, która ma określać dane oferowanego przedmiotu zamówienia zgodne z działem 3 SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; 5. Parafowany projekt umowy, 6. Wszystkie dokumenty powinny być wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentu są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość od autoryzowanego serwisu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach