Przetargi.pl
Dostawa nowego autobusu miejskiego nisko-podłogowego.

Zakład Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, Al. 600-lecia 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8629927 , fax. 046 8627690
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunikacji Miejskiej
    Al. 600-lecia 90 90
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8629927, fax. 046 8627690
    REGON: 01731943500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowego autobusu miejskiego nisko-podłogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest dostawa nowego autobusu miejskiego nisko-podłogowego w rozumieniu PN-S-47010, Regulaminu nr 36 EKG ONZ oraz Dyrektywy UE nr 2001/85/WE, klasy mini przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o długości całkowitej w przedziale 8500 mm - 9000 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Są uprawnieni do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w SIWZ. Warunki udziału w postępowaniu określone są w załącznikach do SIWZ. W przypadku braku złożenia przez oferenta wypełnionych załączników skutkować będzie jego wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wyciąg ze świadectwa homologacji lub odpis decyzji zwalniającej pojazd z obowiązku homologacji Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych typu otwartego na terenie Polski Zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.sochaczew.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach