Przetargi.pl
Dostawa notebooków i sprzętu komputerowego wraz z obsługą gwarancyjną, oprogramowania, akcesoriów i części komputerowych oraz tonerów do drukarek laserowych

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa notebooków i sprzętu komputerowego wraz z obsługą gwarancyjną, oprogramowania, akcesoriów i części komputerowych oraz tonerów do drukarek laserowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Część I - ROUTER wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka Część II - Kiosk multimedialny - 4 sztuki Część III - III.1 Notebook - 11 sztuk III.2 Zapasowa bateria do w/w notebooka - 3 sztuki Część IV - Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 8 sztuk + zapas tonerów umożliwiający wydruk łącznie co najmniej 50 tys. stron Część V - Drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 sztuk + zapas tonerów umożliwiający wydruk łącznie co najmniej 60 tys. stron w czerni oraz po 10 tys. stron w każdym z podstawowych kolorów: czerwonym, niebieskim i żółtym Część VI - Drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 sztuka + zapas tonerów umożliwiający wydruk łącznie co najmniej 15 tys. stron w czerni oraz po 8 tys. w każdym z podstawowych kolorów: czerwonym, niebieskim i żółtym Część VII - Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 8 sztuk + zapas tonerów umożliwiający wydruk łącznie co najmniej 60 tys. stron w czerni oraz po 10 tys. stron w każdym z podstawowych kolorów: czerwonym, niebieskim i żółtym. Część VIII - Urządzenie wielofunkcyjne - 6 sztuk + zapas tonerów umożliwiający wydruk łącznie co najmniej 30 tys. stron Część IX - Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET NOD32 Business Edition dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 1 roku od 17.10.2009r. Część X Akcesoria i części komputerowe - Myszki USB optyczne, z rolką i co najmniej 2 przyciskami funkcyjnymi, z przewodem nie krótszym niż 1,5m - 5 sztuk - Klawiatura USB z układem klawiszy QWERTY z przewodem nie krótszym niż 1,5m - 5 sztuk - Napęd DVD-R/RW obsługujący nośniki dwuwarstwowe z funkcją LightScibe - 3 sztuki - Zasilacz do komputera Fujitsu Siemens Esprimo w obudowie Small Form Factor - 2 sztuki - Pamięci flash USB 2.0 o pojemności 8GB - 5 sztuk Część XI TONERY DO DRUKAREK LASEROWYCH : model drukarki - Lexmark C780dn - toner niebieski minimalna wydajność pojedynczego tonera przy pokryciu 5% - 6 000 stron, liczba zamawianych sztuk 1; toner różowy minimalna wydajność pojedynczego tonera przy pokryciu 5% - 6 000 stron, liczba zamawianych sztuk 1; toner żółty minimalna wydajność pojedynczego tonera przy pokryciu 5% - 6 000 stron, liczba zamawianych sztuk 1; toner czarny minimalna wydajność pojedynczego tonera przy pokryciu 5% - 10 000 stron, liczba zamawianych sztuk 3; model drukarki - HP LJ 1320 - toner czarny minimalna wydajność pojedynczego tonera przy pokryciu 5% - 6 000 stron, liczba zamawianych sztuk 10;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324131002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 9.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 9.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 9.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 9.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: - Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 9.1, 9.4 powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, - Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 9.2, 9.3 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10.2 Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605/ Zamawiający żąda w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 10.2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2.2. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a. raportów z testów wydajności oferowanych tonerów: wg normy ISO 19752 dla dostarczonych tonerów monochromatycznych oraz normy jakości ISO 19758 dla dostarczonych tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z tymi normami lub normami równoważnymi. w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych nie pochodzących od producentów sprzętu - dotyczy części IV, V, VI, VII, VIII, XI. 10.3. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: - o którym mowa w pkt 10.2.1. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.4. Wyżej wymienione dokumenty, sporządzone w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach