Komenda Portu Wojennego Gdynia ogłasza przetarg
- Adres: 81-103 Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 626 21 98 , fax. 58 6262314
- Data zamieszczenia: 2012-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego Gdynia
ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 1
81-103 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 626 21 98, fax. 58 6262314
REGON: 19023285200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NOŚNIKÓW PAMIĘCI sprawa 104/KPW/ŁĄCZN/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (w Formularzu oferty zawarta jest kalkulacja ceny ofertowej, w której podano pozycje składające się na przedmiot zamówienia). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis (Np. opis przedmiotu, wymagania techniczne) oferowanego towaru równoważnego, z którego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości zamawiającego wynikać będzie, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu (załącznik nr 1) marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o właściwościach użytkowych nie gorszych niż opisane w SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: - wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych elementów (w szczególności fabrycznie nowa obudowa, fabrycznie nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania), bez śladów używania lub uszkodzenia, - musi posiadać, co najmniej 24-miesięczną gwarancję licząc od dnia dostawy do zamawiającego, - wyprodukowany w 2012 roku. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302343001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o.
Dodano: 2013-11-29 - Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o.
Dodano: 2013-10-18 - Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tuszy, tonerów, folii do faksów, taśm barwiących, bębnów, płyt CD i DVD oraz taśm magnetycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego.
Dodano: 2012-07-10