Przetargi.pl
Dostawa nośników informacji oraz urządzeń i akcesoriów biurowych dla UMCS w Lublinie (LE/12-2012/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nośników informacji oraz urządzeń i akcesoriów biurowych dla UMCS w Lublinie (LE/12-2012/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy nośników informacji oraz urządzeń i akcesoriów biurowych dla UMCS Przedmiot zamówienia dostarczany będzie partiami (w formie zamówień jednostkowych). Zamówienia jednostkowe składane będą faxem lub mailem w zależności od potrzeb Zamawiającego. Realizacja zamówienia jednostkowego odbywać się będzie w ciągu 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych opisanym. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary posiadały gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do ogłoszenia (formularz asortymentowo-cenowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302340008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 000,00 PLN, wnoszone zgodnie z art. 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę nośników informacji oraz urządzeń i akcesoriów biurowych dla UMCS w Lublinie znak sprawy LE/12 2012/DOP-z. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a potwierdzenie jego wniesienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału licytacji elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci gwarancji należy dołączyć do wniosku w oryginale. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach