Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 36
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 452 98 00 , fax. +48 68 452 98 00
- Data zamieszczenia: 2012-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Al. Niepodległości 36 36
65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 452 98 00, fax. +48 68 452 98 00
REGON: 08104843000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa niszczarki i tonerów w 2012r. oraz dostawa tonerów w 2013r. na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa niszczarki i tonerów w 2012r. oraz dostawa tonerów w 2013r. na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 1, nr 1a i nr 1b stanowiących integralną część SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie przedmiot umowy określony w zał.1a,1b i 1c dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt tj. Zielona Góra , al.Niepodległości 36. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie , takich jak prace przygotowawcze, transport, ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkie inne usługi niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych: Część I - dostawa niszczarek, Część II - dostawa szaf stalowych i akcesoriów
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa sprzętu i urządzeń do przechowywania i niszczenia dokumentów niejawnych: Część I - dostawa niszczarek; Część II - dostawa szaf stalowych i akcesoriów
Dodano: 2015-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów oraz sprzętu do przechowywania oraz niszczenia dokumentów niejawnych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2).
Dodano: 2013-10-29 - Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów oraz sprzętu do przechowywania oraz niszczenia dokumentów niejawnych w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2).
Dodano: 2013-10-10 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA PRACY KANCELARII POIN, SOO ORAZ SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA PREZWOZU DOKUMENTACJI NIEJAWNEJ I WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
Dodano: 2012-12-11 - DOSTAWA SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA PRACY KANCELARII POIN, SOO ORAZ SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA PREZWOZU DOKUMENTACJI NIEJAWNEJ I WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
Dodano: 2012-11-28 - Zakup i dostawa niszczarek, pamięci USB Flash (Pendrive) oraz nośników CD, DVD i BDR
Dodano: 2011-10-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia biurowego, wspierającego zadania rządowe z zakresu służby zastępczej
Dodano: 2009-11-13