Przetargi.pl
Dostawa niszczarek na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej

Sąd Apelacyjny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 238 547 , fax. 583 238 588
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody
    80803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 238 547, fax. 583 238 588
    REGON: 286135000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa niszczarek na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz jednostek – Sądów Rejonowych i Sądów Okręgowych obszaru apelacji gdańskiej wymienionych w Załączniku Nr 7 do umowy – Dział 3 SIWZ, fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń biurowych (niszczarek) wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. a. Miejsce dostaw niszczarek, w podstawowym zakresie przedmiotowego zamówienia zawiera Załączniki Nr 3 do umowy. 2. Zakres zamówienia dotyczy dostawy niszczarek i podzielony jest na asortyment podstawowy i asortyment objęty prawem opcji, tj.: a. niszczarka typ 1 – 190 szt. (zakres podstawowy) + 95 szt. (zakres opcji); b. niszczarka typ 2 – 13 szt. (zakres podstawowy) + 6 szt. (zakres opcji). 3. Szczegółowy opis urządzeń biurowych, będących przedmiotem zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do umowy w treści kolumny „minimalne wymagania” – Dział 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium, zgodnie z art.45 ust.1 i art.45 ust.5 ustawy Pzp w wysokości : 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NR 51 1130 1017 0021 1000 9990 0004, z podaniem tytułu: wadium – przetarg nieograniczony– Dostawa niszczarek na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawców wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega Wykonawca wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1.1. wypełniony formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ); a. formularz JEDZ Zamawiający przekazuje jako Załącznik nr 1 do oferty; b. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także dokumenty JEDZ dotyczące tych podmiotów, c. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, d. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa także dokumenty JEDZ dotyczące tych podwykonawców; 1.2. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . 1.3. dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) oświadczenie w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp Uwaga: a) treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp Zamawiający przekazuje w treści załącznika – Oświadczenia Nr 1; b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 2) w przypadku oferowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych: a) opisy – parametry techniczne i jakościowe oferowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych do opisanych przez Zamawiającego w Załącznika Nr 2 do umowy, w kolumnie „parametry techniczne oferowanego urządzenia”. Zgodnie z zapisami rozdz.III. pkt.3.4. Instrukcji dla Wykonawców – Dział 1 SIWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego, Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi opisać oferowane Zamawiającemu urządzenia, jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego, w Załączniku Nr 2 do umowy – wg wzoru przekazywanego przez Zamawiającego Dział 3 SIWZ oraz załączyć do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę katalogową, folder lub inny dokument). b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach