Przetargi.pl
Dostawa niszczarek na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 228 602 842
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
    Al. Jana Pawła II 70
    00175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5365705-06, fax. 228 602 842
    REGON: 1061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa niszczarek na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa niszczarek - fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla niszczarek, będących przedmiotem niniejszego zamówienia zostały określone w rozdziale III ust. 1 SIWZ. 2. Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie niszczarek do wskazanych pomieszczeń w Biurach Powiatowych i Mazowieckim Oddziale Regionalnym, rozpakowanie i uruchomienie. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp, na jedną z wybranych części, bądź na obydwie części: CZĘŚĆ I - dostawa 21 szt. niszczarek do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych nr: 118; 120; 122; 123; 124; 126; 134; 135; 138; 140; 142; 145; 147; 149; 153; 155; CZĘŚĆ II - dostawa 21 szt. niszczarek do Biur Powiatowych nr: 119; 121; 125; 127; 128; 129; 130; 131; 132; 133; 136; 137; 139; 141; 143; 144; 146; 150; 151; 152; 154. Szczegółowe informacje dotyczące ilości dostarczanych urządzeń do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego wraz z adresami lokalizacji zamieszczone są: dla części I w Załączniku nr 2.1, dla części II w Załączniku 2.2. do Wzoru umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia w ramach danej części zamówienia pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: Część I - 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). Część II - 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). Obydwie części - 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1017 0000 3160 0020 0064 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: BOR07.2610.8.2017.CW". 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w jednej z form określonych w ust. 5 pkt 2) – 5) należy składać w formie oryginału. Oryginały należy złożyć przed upływem terminu składania ofert do Kancelarii Mazowieckiego Oddziału Regionalnego na I piętrze. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); b) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. d) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach