Przetargi.pl
Dostawa niesortu wraz z transportem dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa niesortu wraz z transportem dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa niesortu wraz z transportem dla potrzeb Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Dostawa niesortu dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach w ilości do 1000 MG. - frakcja 0-31,5 mm w ilości do 500 MG, - frakcja 0-63 mm, w ilości do 500 MG. Zadanie 2 - Dostawa niesortu dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 1000 MG. - frakcja 0-31,5 mm w ilości do 400 MG, - frakcja 0-63 mm, w ilości do 600 MG. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - miejsce dostaw niesortu dla Obwodu Drogowego w Mirosławicach: 1) siedziba obwodu Drogowego w Mirosławicach przy ul. Czerńczyckiej 1, 55-050 Sobótka, w ilości 1000 Mg. Zadanie 2 - miejsca dostaw niesortu dla Obwodu Drogowego w Sulimowie: 1) siedziba Obwodu Drogowego w Sulimowie przy ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna, w ilości do 400 Mg, 2) działka nr 241/3 w miejscowości Siedlec, gm. Długołęka, w ilości do 300 Mg, 3) działka nr 411/2 w miejscowości Chrząstawa Mała, gm. Czernica, w ilości do 300 Mg. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące dostaw, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Poszczególne partie kruszywa zamawiane będą sukcesywnie przez wskazanych w umowach pracowników Obwodów Drogowych. 4) Termin realizacji poszczególnych dostaw - do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia zamówienia na określony rodzaj i określoną w tym zamówieniu ilość kruszywa oraz na wyznaczone miejsce. 5) Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. Kruszywo musi być dowożone w godzinach pracy Obwodów Drogowych od 7:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. 6) Transport kruszywa na wskazane miejsca dostaw zapewni Wykonawca, koszty transportu zawarte są w cenach jednostkowych kruszywa (należy wliczyć w cenę kruszywa). 7) Dostarczany materiał winien być należytej jakości, odpowiadać wymogom normy PN-EN 13242+A1:2010. 8) W razie zastrzeżeń Zamawiającego co do ilości i jakości dostarczonego kruszywa Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowej partii materiału prawidłowej ilości, jakości i parametrów, w terminie do 2 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia składanej oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach