Przetargi.pl
Dostawa niciarki

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6946359 , fax. 22 6946076
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6946359, fax. 22 6946076
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa niciarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek, posadowienie, uruchomienie używanej maszyny introligatorskiej do szycia nićmi zwanej dalej niciarką. 2. Niciarka używana, po autoryzowanym przeglądzie-remoncie spełniająca wymogi w zakresie BHP i PPOŻ określone w prawie polskim i zgodne z przedmiotowymi normami Unii Europejskiej. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia certyfikatu przeglądu autoryzowanego przedstawiciela. 3. Niciarka z komputerowym systemem sterowania z napisami w języku polskim lub piktogramami dokładnie opisanymi w instrukcji obsługi. 4. Dopuszczalny poziom hałasu podczas pracy: nie więcej niż 85 dB. 5. Automatyczne podawanie leg. 6. Rok produkcji od 2005. 7. Wydajność do 200 T/min. 8. Minimalna długość grzbietu składki 120 mm. 9. Maksymalna długość grzbietu składki 510 mm. 10. Minimalna szerokość składki 80 mm. 11. Maksymalna szerokość składki 320 mm. 12. Maksymalna grubość składki do 4 mm. 13. Szycie ściegiem prostym lub przestawnym. 14. Otwieranie składek za pomocą miecza i głowic otwierających 4+4. 15. Przefalc tylni lub przedni max 6 mm. 16. Kontrola prawidłowej sekwencji zbieranych składek przy pomocy czujnika optycznego. 17. Centralne smarowanie. 18. Obrotowy monitor z ekranem. 19. Możliwość zapisywania powtarzających się zleceń. 20. Zespół wykrywający zerwanie nici. 21. Funkcja zgrzewania nici. 22. Wykładanie ze sztaplarką oraz stołem rolkowym. 23. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewni transport, rozładunek, posadowienie, montaż i podłączenie do zasilania elektrycznego w ostatecznym miejscu posadowienia maszyny, wskazanym przez Zamawiającego, oraz ubezpieczenie niciarki do czasu podpisania protokołu odbioru. 24. Wykonawca w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację wymagań preinstalacyjnych. 25. W ramach wynagrodzenia Wykonawca dostarczy dodatkowy komplet igieł, haczyków, przebijaków i nici. 26. Wykonawca wraz z maszyną zobowiązany jest dostarczyć dokumentację techniczno-ruchową (DTR) maszyny w konkretnej, będącej przedmiotem zamówienia konfiguracji, katalog części zamiennych oraz schemat elektryczny maszyny. 27. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie dla personelu Zamawiającego przewidzianego do obsługi maszyny. Instruktaż prowadzony lub tłumaczony w języku polskim. Pisemne potwierdzenie ukończenia szkolenia - świadectwa ukończenia dla uczestników. Czas instruktażu - minimum 5 dni (po 8h). Szkolenie przeznaczone będzie dla 4 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429911103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł, słownie dziewięć tysięcy złotych. II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Kredyt Bank S. A. V O/Warszawa nr konta 97 1500 1272 1212 7006 3349 0000 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM dostawa niciarki. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami) jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach