Przetargi.pl
Dostawa nici chirurgicznych w podziale na zadania asortymentowe

SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7544823 , fax. 44 7544822
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
    ul. Partyzantów 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7544823, fax. 44 7544822
    REGON: 30427200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nici chirurgicznych w podziale na zadania asortymentowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa nici chirurgicznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie: zadanie 1 - Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament poliamidowy. Nitka w kolorze czarnym lub granatowym dobrze widoczna w polu operacyjnym z igłą trwale połączoną(przytwierdzoną) do nitki ( nie może się odrywać) zachowując swoją ostrość i wytrzymałość po wielokrotnym przejściu przez skórę( nie może się odkształcać,wyginać i tępić). Zapakowana w podwójne sterylne opakowanie z bezpośrednim dostępem do igły po otwarciu saszetki. zadanie 2 - Szew chirurgiczny,syntetyczny,wchłanialny,pleciony,wykonany z kopolimeru składającego się w 90% z glikoldu oraz w 10% z L-laktydu ,powlekany mieszaniną kopolimeru glkolidu i laktydu oraz stearynianu wapnia , o podtrzymaniu tkankowym wynoszącym 75%-80% w 14 dniu oraz 40-50% w 21 dniu od wszczepienia. Lub Szew chirurgiczny, syntetyczny, pleciony, wykonany z syntetycznego poliestru złożonego z glikolidu i laktydu, powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo- wapniowego wchłaniający się 56-70dni, o podtrzymaniu tk.(wytrzymałości węzła na zerwanie) wynoszącym 80% w 14dniu oraz 30% w 21 dniu od wszczepienia. zadanie 3 – Szew wchłanialny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego,powlekany o podtrzymaniu tkankowym 45-55% w 5dni po implantacji, wchłaniający się w okresie 40-50dni zadanie 4 - Szew niewchłanialy, poliestrowy, pleciony z powleczeniem całej nici oraz każdego włókna z osobna zadanie 5- Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament polipropylenowy zadanie 6 – szew syntetyczny, monofilamentowy, o podtrzymywaniu tkankowym (wytrzymałość węzła) 50-60% w 5 dniu i 20-30% w 10 dniu , po wszczepieniu wchłaniający się do 56 dni zadanie 7- Szew syntetyczny,monofilamentowy,o podtrzymaniu tkankowym 9wytrzymałość węzła) minimum 70% w 14 dniu i 40% w 21 dniu po wszczepieniu, wchłaniający się pomiędzy 90-110dni zadanie 8 – Szew syntetyczny monofilamentowy, o podtrzymywaniu tkankowym (wytrzymałość węzła) minimum 75 % w 14 dniu, 65% w 21 dniu i 50%w 28 dniu po wszczepieniu, wchłaniający się w okresie do 182 dni-238dni zadanie 9 - szew syntetyczny pleciony z powleczeniem antybakteryjnym okres wchłaniania 56-70dni zadanie 10 - Drut chirurgiczny monofilamentowy ze stali nierdzewnej, niewchłanialny. Wymagania Zamawiającego ( dotyczy wszystkich zadań) : • Konstrukcja igły zapewniająca stabilność w imadle. • Bezpośredni dostęp do igły tzn Możliwość uzbrojenia igły w imadło bez wyjmowania jej palcami z opakowania. • Zaoferowana nic nie posiada żadnych właściwości barwiących ( dotyczy tylko kolorowych nici). • Opakowanie nici musi pozwalać na szybkie i sprawne wyjecie szwu, jednocześnie pozwalając zachowaj jego jałowość i posiadało zaznaczone miejsce otwarcia szwu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. c) Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy. d) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. d) Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach