Przetargi.pl
dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4446521 , fax. 077 4446522
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
    ul. Mossora 1 1
    49-301 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4446521, fax. 077 4446522
    REGON: 00031343700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych, siatek chirurgicznych i staplerów dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 9 zadań. 1. Nici syntetyczne, jednowłóknowe, niewchłanialne do szycia skóry; 2. Nici syntetyczne wchłanialne z igłą i bez igły; 3. Nici chirurgiczne różne, niewchłanialne + wosk kostny; 4. Siatki chirurgiczne jałowe A; 5. Siatki chirurgiczne jałowe, półwchłanialne B; 6. Siatki chirurgiczne jałowe C; 7. Staplery A; 8. Staplery B; 9. Zestawy szewne i taśma; 2. Ilości, opis i parametry produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.2. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie zamówienia musi posiadać uprawnienia do jego realizacji. 5. Wymagania stawiane wykonawcy: 5.1. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty o parametrach zgodnych z opisanymi w specyfikacjach asortymentowo-cenowych. 5.2. Wykonawca dostarczy na żądanie zamawiającego aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku zaoferowane produkty, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w terminie do 3 dni - nie spełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty. 5.3. Wykonawca wezwany do dostarczenia ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek produktów, w celu dokonania ich porównania z opisem, ma obowiązek dostarczyć je w terminie do 3 dni, we wskazane przez zamawiającego miejsce - nie spełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty. 5.4. Wykonawca zaakceptuje warunki określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5.5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5.6. Wykonawca zaoferuje termin płatności za dostarczone produkty nie krótszy niż 60 dni. 5.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.8. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres stałości cen
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach