NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 69100 Słubice, ul. Nadodrzańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 758 20 71 wew.305 , fax. 95 750 14 12
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
ul. Nadodrzańska 6
69100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 95 758 20 71 wew.305, fax. 95 750 14 12
REGON: 8044587200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 13 części, przez okres 12 miesięcy. Część nr 1 – Szwy chirurgiczne niewchłanialne Część nr 2 – Szwy chirurgiczne, niewchłanialne, plecione Część nr 3 – Szwy chirurgiczne, niewchłanialne Część nr 4 – Szwy chirurgiczne, niewchłanialne, specjalistyczne Część nr 5 – Szwy chirurgiczne plecione wchłanialne Część nr 6 – Szwy chirurgiczne plecione Część nr 7 – Szwy chirurgiczne wchłanialne Część nr 8 – Szwy chirurgiczne, wchłanialne Część nr 9 – Siatki przepuklinowe Część nr 10 – Wyroby biochirurgiczne Część nr 11 – Szwy niewchłanialne momofilamentowe Część nr 12 – Szwy o przedłużonym okresie wchłaniania Część nr 13 - Szwy o krótkim okresie wchłaniania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). Podane w załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 60% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Umocowanie do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Dokumenty i oświadczenia składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, (zgodnie z treścią art. 24 ust. 11) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żądane oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów szewnych.
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych
Dodano: 2021-01-22 - SUKCESYWNA DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2021-01-15 - SUKCESYWNA DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH.
Dodano: 2020-12-23 - Sukcesywne dostawy materiałów szewnych/szwów chirurgicznych - siatek
Dodano: 2020-12-15 - SUKCESYWNA DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa nici chirurgicznych i innych materiałów medycznych
Dodano: 2020-11-20 - Cykliczne dostawy nici chirurgicznych oraz innych materiałów szewnych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie – III przetarg
Dodano: 2020-07-02 - Sukcesywna dostawa szwów syntetycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2020-05-27