Przetargi.pl
Dostawa Net Managera satelitarnej stacji nadawczej Polskiego Radia SA

Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6459359 , fax. 022 6453959, 6455996
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6459359, fax. 022 6453959, 6455996
    REGON: 01042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Net Managera satelitarnej stacji nadawczej Polskiego Radia SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na Dostawę Net Managera satelitarnej stacji nadawczej Polskiego Radia SA CPV: 32530000-7 Satelitarne urządzenia komunikacyjne Wykonawca przyjmuje do realizacji: 1. Dostawę do siedziby Zamawiającego Net Managera (NM2) Nerwork Control & Management System International Datacasting Corporation Part No 92078190-50 dla uzupełnienia systemu rezerwowego satelitarnej stacji nadawczej systemu dystrybucji programów Polskiego Radia SA lub równoważnego sprzętu. Poprzez równoważność przyjmuje się pełną funkcjonalną kompatybilność z zamontowanym w systemie głównym satelitarnej stacji nadawczej Net Manageram oraz pracującymi w systemie rezerwowym Koderami IP, SuperFlex Event Managerami oraz Encapsulatorem MX 2001 obsługującym odbiorniki satelitarne systemu SuperFlex SFX 2103F. Wszystkie koszty związane z cłem, podatkami i opłatami obowiązującymi na terenie Polski w dniu dostawy ponosi Wykonawca. 2. Świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego Okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy i liczony jest od dnia następnego po podpisaniu bez zastrzeżeń przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatnie prawidłowe i niezakłócone działanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca niezwłocznie przystąpi do prac polegających na usunięciu awarii. Zgłoszenie awarii może nastąpić drogą elektroniczną, telefonicznie, lub faksem. Awaria usunięta zostanie w terminie do 72 godzin liczonych od momentu zgłoszenia. Poprzez usunięcie awarii rozumie się także wymianę urządzenia na urządzenie zastępcze o tych samych parametrach do czasu jego naprawienia. Dostarczenie i zwrot urządzenia zastępczego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zgłaszanie awarii przez 24h / 7dni w tygodniu. Koszty transportu urządzeń oraz wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania naprawy z i do serwisu w okresie gwarancji pokrywa Wykonawca. Jeżeli w okresie gwarancji urządzenie trzykrotnie ulegnie awarii, której przyczyna będzie taka sama Zamawiającemu przysługiwać będzie uprawnienie do żądania wymiany urządzenia na nowe o takich samych, lub lepszych parametrach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy) Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a. w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA, I Oddział Centrum w Warszawie, nr 71102010130000080200025486; b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. w gwarancjach bankowych; d. w gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 12.2 a) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR - SA, nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze godzinach 1000-1200, tel. 022 645-92-22)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku samodzielnego niespełniania warunku dysponowania ww. potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 6.1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 1 do SIWZ. c. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku samodzielnego niespełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.3 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.prsa.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach