Przetargi.pl
Dostawa nawozów sztucznych i wapna nawozowego w 2010 roku dla Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.

Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7323788 w. 27 , fax. 095 7323788 w. 46
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
    ul. Szpitalna 2 2
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7323788 w. 27, fax. 095 7323788 w. 46
    REGON: 81053947900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nawozów sztucznych i wapna nawozowego w 2010 roku dla Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa : część 1 nawozy sztuczne: 1.1. MOCZNIK . Ilość : 34,45 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.2. SALETRZAK. Ilość : 0,50 t; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.3. POLIFOSKA 6-20-30. Ilość : 5,7 t; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.4. HYDRO NPK 16/16/16. Ilość: 22 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.5. SALETRA AMONOWA . Ilość : 27,35 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.6. SUPERFOSFAT POTRÓJNY. Ilość: 0,7 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.7. SIARCZAN POTASU. Ilość: 1,1 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.8. SIARCZAN MAGNEZU. Ilość: 1,35 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.9. SIARCZAN AMONU 21% N . Ilość: 0,85 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.10. SUPROFOS 25. Ilość: 0,05 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg 1.11. KRISTALON ŻÓŁTY. Ilość: 0,025 t ; opakowanie : 25 kg 1.12. KRISTALON CZERWONY. Ilość: 0,025 t ; opakowanie : 25 kg 1.13. SÓL POTASOWA 60 % . Ilość: 1,2 t ; opakowanie : 25 kg lub 50 kg część 2 wapno nawozowe: 2.1. wapno węglanowe . Ilość 85 t luzem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 2 804 zł Część - 320 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania przedmiotowe. 2.1.Wymagane parametry techniczne są podane w opisie (Warunki techniczne przedmiotu zamówienia) rozdział 2 pkt 1 SIWZ 2.2. Wymagany termin ważności nawozów sztucznych Ii wapna co najmniej do dnia 31.12.2010 r. 2.3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dostarczony w pakowaniach producenta i musi posiadać etykiety w języku polskim. 2.4.W przypadku reklamacji wadliwej partii towaru Wykonawca dokona jej wymiany w terminie 14 dni od daty zawiadomienia na koszt Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w części 2 pkt 3, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia (kserokopia potwierdzone za zgodność z oryginałem)potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Na potwierdzenie spełniania wymagań przedmiotowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Oświadczenie - załącznik numer 2 pkt. 5 (Oferta), że przedmiot zamówienia spełnia warunki techniczne określone w części 2 pkt. 1,oraz wymagania określone w części 2 pkt 4. 3.Wykonawcy składający ofertę wspólnie. 3.1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1.1.,1.2, 1.4., 1.5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt. 1.3. winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. 3.2.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dodatkowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, oświadczenie wymienione w pkt 2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach