Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, Gronowo 128
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6784118, -25, -66 , fax. 056 6784118
- Data zamieszczenia: 2011-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128 128
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6784118, -25, -66, fax. 056 6784118
REGON: 00009582200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nawozów mineralnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa nawozów mineralnych wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego w ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby oferowane nawozy mineralne wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ pochodziły z produkcji w latach 2010-2011, charakteryzowały się odpowiednią jakością i były wolne od wad oraz spełniały wszelkie wymogi obowiązującego w Polsce prawa ( tj. posiadały odpowiednie certyfikaty potrzebne do dystrybucji i funkcyjnego zastosowania poszczególnych nawozów). Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z rozładunkiem nawozy mineralne własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego ( budynek Warsztatów Szkolnych). Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch dostawach do dnia 15 sierpnia 2011r. Wymagane jest, aby pierwsza dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana została w terminie do trzech dni od dnia podpisania umowy, druga w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie później niż do dnia 15 sierpnia 2011r. Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówień w czasie trwania umowy może nie osiągnąć ilości podanych w formularzu cenowym, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze (poniedziałek-piątek godz. 8:00-12:00) w przeciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia faksem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgronowo.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP /24 / 2013 Dostawa obłożeń opla operacyjnego
Dodano: 2013-09-25 - DIZ / 56 / 2012 Dostawa wyrobów medycznych ( obłożenia )
Dodano: 2012-08-09 - 1/2011 - Dostawa Leków i produktów leczniczych z podziałem na pakiety dla potrzeb apteki szpitalnej
Dodano: 2011-01-27 - Dostawa Leków i produktów leczniczych z podziałem na pakiety Pakiet Nr I Żywienie pozajelitowe Pakiet Nr II Antybiotyki Pakiet Nr III Antybiotyki i inne leki Pakiet Nr IV Leki Pakiet Nr V Podtlenek azotu Pakiet Nr VI Sevofluran
Dodano: 2010-01-20 - Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul. Smukalskiej 251 Bydgoszcz
Dodano: 2010-01-06 - Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszczy
Dodano: 2009-12-14 - LEKI
Dodano: 2009-11-12