Przetargi.pl
Dostawa nasion traw, sadzonek i produktów z drewna ciętego.

Kopalnia Siarki "Machów" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-402 Tarnobrzeg, ul. Zakładowa 50
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8233025, 8236948 , fax. 015 8233025
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Siarki "Machów" S.A.
    ul. Zakładowa 50 50
    39-402 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8233025, 8236948, fax. 015 8233025
    REGON: 83020562700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust.1 pkt.6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nasion traw, sadzonek i produktów z drewna ciętego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion traw w następującym asortymencie, ilościach i terminach: pierwsza dostawa w lipcu do dnia 21.07.2009r., druga dostawa we wrześniu do dnia 21.09.2009r.nasiona traw w składzie: kostrzewa czerwo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium PAKIET I: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych). PAKIET II: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20,00 PLN (słownie: dwadzieścia złotych). PAKIET III: Wykonawca z
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: Potencjał kadrowy. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Doświadczenie: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał techniczny: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty. Uprawnienia: Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr 2 do oferty. Podpisany załącznik nr 3 (projekt umowy) do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, Dowód wniesienia wadium. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach