Przetargi.pl
Dostawa nasion kukurydzy i łubinu do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
    88160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 7972800061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izzd-koluda-wielka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nasion kukurydzy i łubinu do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion kukurydzy i łubinu do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej (Kod CPV: 03111000-2). 2. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia, w tym przede wszystkim obowiązki Wykonawcy określa niniejsza SIWZ, w tym w szczególności załącznik nr 1 do SIWZ (wzór umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy). 3. Miejscem dostawy jest Instytut Zootechniki-PIB Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1, Kołuda Wielka, 88-160 Janikowo. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: a) Część nr 01 zamówienia - Dostawa nasion kukurydzy b) Część nr 02 – Dostawa nasion łubinu wąskolistnego 5. Zamawiający dopuszcza nasiona kukurydzy i łubinu równoważne. Przedmiot równoważny w zakresie nasion powinien spełniać parametry nasion wskazanych w SIWZ, w tym w formularzu cenowym. Wykonawca musi w ofercie przedstawić dokument potwierdzający parametry jakościowe. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby oferowane nasiona były najwyższej jakości i spełniały wszelkie obowiązujące normy oraz posiadały wymagane certyfikaty (materiał siewny posiadający aktualne świadectwo użytkowości). b) Jednostki siewne zawierające 50 000 żywych nasion, pochodzących ze zbiorów w 2017r. c) Nasiona zaprawione przeciwko chorobom grzybowym. d) Opakowanie big-bag 500 kg. e) W cenie należy uwzględnić m.in. koszty transportu do siedziby Zamawiającego - Kołuda Wielka dostawa od 7:30-14:00 od poniedziałku do piątku. f) Termin płatności 60 dni od dnia wystawienia faktury, g) Termin załatwienia reklamacji 7 dni od zgłoszenia. 8. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. 9. Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobowiązany do zakupu wszystkich nasion w ilościach wskazanych w niniejszej SIWZ i formularzu cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca ma obowiązek dysponować pełnym asortymentem w ilościach wskazanych w SIWZ i formularzu cenowym dla wykonania niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03111000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SIWZ. 2) Wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące zamówienia należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach