Przetargi.pl
DOSTAWA NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA, FARB, WYROBÓW MALARSKICH, TECHNICZNYCH ORAZ KONSERWACYJNO-KOSMETYCZNYCH - Sprawa nr 115/2014

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2014-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA, FARB, WYROBÓW MALARSKICH, TECHNICZNYCH ORAZ KONSERWACYJNO-KOSMETYCZNYCH - Sprawa nr 115/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa narzędzi, wyposażenia, farb, wyrobów malarskich, technicznych oraz konserwacyjno-kosmetycznych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa technicznych środków materiałowych ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów konserwacyjnych, kosmetycznych, technicznych ZADANIE NR 3: Dostawa farb i wyrobów malarskich ZADANIE NR 4: Dostawa farb kamuflażowych ZADANIE NR 5: Dostawa narzędzi i wyposażenia sprzętu i warsztatów ZADANIE NR 6: Dostawa elektronarzędzi i wyposażenia warsztatów ZADANIE NR 7 Dostawa młotków, siekier ZADANIE NR 8 Dostawa narzędzi 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu oraz wymagania funkcjonalno-użytkowe wymagane przez Zamawiającego. 2) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w Formularzu ofertowym oraz w niniejszym Rozdziale i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 3) Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem CE (o ile dotyczy danego wyrobu) oraz powinien być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych zarówno podczas transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy - dotyczy zadania nr 5, 6, 7, 8. 4) Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935 ze zm.) - dotyczy zadania nr 5, 6, 7, 8. 5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostały zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty (dotyczy w szczególności: wyrobów, narzędzi, przyrządów pomiarowych). 6) Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: dla zadania nr 5, 6 - 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy; dla zadania nr 8 - 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 7) Produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji z IV kwartału 2013 roku lub z 2014 r., być oryginalnie zapakowane w sposób szczelny zapewniający zachowanie ich właściwości oraz dopuszczone do obrotu. Powinny być w I gatunku, posiadać instrukcję stosowania w języku polskim oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje (np. PZH). 8) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 9) Termin ważności (przydatności do użycia) - jeżeli dotyczy, określony przez producenta wyrobu musi wynosić dla zadania nr 2,3,4 (dla zadania nr 3, poz. nr 3 - 15 miesięcy) - 21 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy 10) Wykonawca wraz z dostawą przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia kart charakterystyki produktów chemicznych i preparatów niebezpiecznych (w szczególności farb, lakierów itp.) - dotyczy zadania nr 2, 3, 4. 11) Zastosowanie produktów chemicznych i podobnych będących przedmiotem zamówienia powinno spełniać wymagania bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania oraz powinno zapewniać odpowiednie warunki zdrowotne i warunki ochrony środowiska. 12) Wykonawca zobowiązany jest odebrać od Zamawiającego opakowania po produktach chemicznych i podobnych - środkach niebezpiecznych we własnym zakresie i na swój koszt, w ilości nie wyższej niż dostarczył do Zamawiającego - podstawa ustawa o odpadach z dnia 14.12.2012 r. Dz. U. z 2013 r., poz. 21. Odbiór opakowań przez Wykonawcę po przedmiocie zamówienia nastąpi: na pisemny wniosek Zamawiającego lub za pomocą faksu na siedem dni przed wymaganą przez Zamawiającego datą odbioru opakowań, w czterech turach w okresie 24 miesięcy - licząc od kolejnego miesiąca po przyjęciu dostawy (Podstawa: Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, Dz. U. z 2013 r., poz. 888) 13) Celem realizacji obowiązku, o którym mowa powyżej jest, aby Wykonawca zapewnił we własnym zakresie (lub np. z udziałem podwykonawcy) transport, czasowe magazynowanie lub przekazanie do unieszkodliwienia lub utylizacji odebranych od Zamawiającego opakowań po produktach chemicznych i podobnych - środkach niebezpiecznych - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7: 1) Poz. nr 1 - Młotek ślusarski 2 kg z trzonkiem: drewnianym lub poliamidowym wzmocnionym włóknem szklanym; 2) Poz. nr 2 - Młotek ślusarski 3 kg z trzonkiem: drewnianym lub poliamidowym wzmocnionym włóknem szklanym ; 3) Poz. nr 3 - Siekiera 1250 g z trzonkiem: drewnianym lub poliamidowym wzmocnionym włóknem szklanym; 4) Poz. nr 4 - Siekiera 1400 g z trzonkiem: drewnianym lub poliamidowym wzmocnionym włóknem szklanym; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8: 1) Poz. nr 1 - Strug ciesielski z wyposażeniem: Dane techniczne: Głębokość strugania 0-2 mm Szerokość strugania min. 180 mm Prędkość obrotowa bez obciążenia [min-1] 15 000-20 000 Długość stopy 525 mm - 550 mm Waga do 9kg Moc 1500 W - 2000 W Min. trzy ostrza zapewniające dokładne i wydajne usuwanie drewna Min. 10 pozycji regulacji głębokości strugania Antypoślizgowe uchwyty zapewniają wygodne i pewne prowadzenie Wskaźnik zasilania Wyposażenie: Adapter do odprowadzania urobku Prowadnica Zapasowy pas napędowy Model np. Strug ciesielski SPARKY P 3180 HD lub równoważny w zakresie danych technicznych i wyposażenia jak powyżej 2) Poz. nr 2 - Frezarka górnowrzecionowa z wyposażeniem: Dane techniczne: Moc pobierana 2000 W - 2500 W Moc użyteczna min. 1400 W Prędkość bez obciążenia 8000 - 20000 obr/min Wielkość suwu wgłębnego min. 80 mm Rozmiar tulei zaciskowej 6-12.7 mm Maks. średnica freza 50 mm Masa max. 5.5 kg Długość max. 350 mm Wysokość max. 400 mm Poziom wibracji na rękach max. 3.5 m/s2 Wyposażenie: Prowadnica równoległa z precyzyjnym ustawianiem Adapter do odsysania pyłu Tuleja prowadząca 30 mm Klucz 22 mm Tulejka zaciskowa 12 mm Model np. Frezarka górnowrzecionowa DEWALT DW625EK lub równoważny w zakresie danych technicznych i wyposażenia jak powyżej 3) Poz. nr 3 - Szlifierka tarczowo-taśmowa: Dane techniczne: Silnik elektryczny jednofazowy indukcyjny Napięcie pracy 230V 50Hz Moc znamionowa silnika min.375 W Prędkość obrotowa tarczy 2850 obr/min - 3000 obr/min Prędkość liniowa taśmy max. 9 m/s Średnica tarczy szlifierskiej min. 150 mm Szerokość taśmy szlifierskiej min. 100 mm Wymiary stołu min. 156x224 mm Ciężar max. 25 kg Model np. 375W DEDRA 7718 lub równoważny w zakresie danych technicznych jak powyżej 4) Poz. nr 4 - Wiertarka udarowa: Dane techniczne: Wysokiej mocy silnik min. 1100 W o dużym momencie obrotowym bezpieczna rękojeść Wstępny wybór prędkości obrotowej przy pomocy pokrętła umożliwia pracę w różnych materiałach Obrotowy szczotkotrzymacz zapewniający taką samą moc zarówno przy obrotach w prawo, jak i w lewo Rękojeść główna z okładziną zapewniający bezpieczne i pewne trzymanie narzędzia Kulowe mocowanie kabla zabezpieczający go przed zerwaniem Średnica wrzeciona 43 mm (norma UE) umożliwiający również pracę w stojaku wiertarskim Wydajność nominalna min. 1.100 W Moc wyjściowa min. 630 W Waga do 3,2 kg Nominalna prędkość obrotowa 0 - 580 / 1.900 min-1 Nominalny moment obrotowy 9,6 / 3,2 Nm Gwint przyłączeniowy uchwytu narzędziowego 1/2 cala - 20 UNF Zakres mocowania 1,5 - 13 mm Liczba udarów przy nominalnej prędkości obrotowej 0 - 15.300 /51.000 min-1 Zakres wierceń: Średnica wiercenia w betonie min. 22 /13 mm Średnica wiercenia w drewnie min. 40 /25 mm Średnica wiercenia w stali min. 16 /8 mm Średnica wiercenia w murze min. 24 /16 mm Funkcje: Przełączanie biegów Bieg w prawo/lewo Sprzęgło przeciążeniowe Wyposażenie: Wiertarka Walizka narzędziowa Ogranicznik głębokości Zębaty uchwyt wiertarski Rękojeść dodatkowa Model np. Wiertarka BOSCH GSB 21-2 RE 1100W ZUW lub równoważny w zakresie danych technicznych, zakresu wierceń, funkcji, wyposażenia jak powyżej 5) Poz. nr 5 - Spawarka inwertorowa: Dane techniczne: Zakres regulacji prądu spawania - 10-200A Zasilanie - 220-240V Napięcie wyjściowe bez obciążenia TIG / MMA - 18/28V Maksymalna średnica elektrody otulonej - 4 mm Maksymalna średnica elektrody nietopliwej - 1,6/2/2,4 mm Przekrój przewodów spawalniczych max. 25 mm Wymagane zabezpieczenie maksymalne - 25A Stopień izolacji - F Waga do 15 kg Wyposażenie: Spawarka Palnik TIG Pokrowiec na palnik TIG Elektroda stała Uchwyt elektrody Zacisk do masy Model np. Spawarka inwertorowa TIG MMA 200 lub równoważna w zakresie danych technicznych, wyposażenia jak powyżej 6) Poz. nr 6 - Pilarka tarczowa: Dane techniczne: Moc znamionowa: min. 2100 W Prędkość obr. na biegu jałowym min. 3800 obr./min Maks. głębokość cięcia przy 90 stopni: 120 mm Przy 45 stopni: 80 mm Średnica otworu tarczy: 30 mm Wymiary (Długość całkowita): max. 500 mm Ciężar: do 10 kg Model np. pilarka tarczowa Makita 5103R lub równoważna w zakresie danych technicznych jak powyżej 7) Poz. nr 7 - Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa: Dane techniczne: Min.10 -stopniowa regulacja momentu obrotowego + wiercenie Szybkomocujący uchwyt wiertarski Ergonomiczna rękojeść pokryta powłoką antypoślizgową Średnica wiercenia w stali min. 13 mm Średnica wiercenia w drewnie min. 36 mm Napięcie akumulatora: 18 V Prędkość obrotowa: 0 - 400 / 0 - 1300 min-1 Ilość ustawień momentu: min. 10+1 Uchwyt wiertarski: samozaciskowy Pojemność akumulatora: min. 1,3 /3 Ah Typ akumulatora: Li-Ion Obroty: prawo / lewo Wyposażenie: walizka 2 akumulatory ładowarka szybkomocujący uchwyt wiertarski min.13 mm Model np. wiertarko-wkrętarka akumulatorowa DDF453RFE Makita lub równoważna w zakresie danych technicznych, wyposażenia jak powyżej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę zestawy przedmiotów zamówienia, w których w skład mogą wchodzić produkty różnych producentów z zastrzeżeniem, iż jeżeli w dany zestaw wchodzi np. komplet kluczy to dany komplet winien pochodzić od jednego producenta, pojedyncze asortymenty wchodzące w skład danego zestawu mogą pochodzić od różnych producentów - dotyczy zadania nr 5, 6, 7, 8. 6.Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia urządzenia 7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez dołączenie do oferty Wykazu informacji o produkcie wskazując: nazwę handlową produktu równoważnego, nazwę producenta zaoferowanego produktu równoważnego, informację czy dany produkt jest produktem równoważnym (TAK bądź NIE). W przypadku gdy Wykonawca nie załączy powyższego załącznika przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wskazanym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego i Rozdziale III do SIWZ.. Powyższy dokument wymagany jest w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym (Podstawa: par. 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. z 2013, poz. 231). 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374131605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 6 185,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 650,00 zł Zadanie nr 2: 450,00 zł Zadanie nr 3: 1 300,00 zł Zadanie nr 4: 160,00 zł Zadanie nr 5: 1 600,00 zł Zadanie nr 6: 1 800,00 zł Zadanie nr 7: 25,00 zł Zadanie nr 8: 200,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 , należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA- numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną